Контроль температури в рефрижераторі

Контроль температури в рефрижераторі системою GPS моніторингу

Контроль температури в рефрижераторі на додаток до контролю руху і палива розширює можливості власника. При оснащенні рефрижератора GPS трекером і цифровим термодатчиком, ви можете бачити температуру в вантажному відсіку в реальному часі, а також мінімальну, максимальну і середню температуру вантажу за рейс. При виході температури за задані вами межі, система GPS моніторингу відправить вам повідомлення.

Компанія «ВІДІС» має величезний досвід в області систем GPS моніторингу з контролем температури вантажу. У цій статті ми розповімо про декілька способів реалізації контролю температури в авторефрижераторах. Різні способи пов'язані з тим, що останнім часом почали з'являтися бездротові датчики - температурні, паливні та інші. Їх застосування має ряд особливостей.
Провідні та безпровідні датчики можна використовувати в різних комбінаціях, залежно від особливостей автомобіля.

Варіант 1. GPS трекер і провідний датчик температури. Це найпростіший варіант, застосовуваний дуже часто. Тут використовується GPS трекер, який має спеціальний вхід 1Wire, до якого можуть підключатися цифрові датчики і ідентифікатори. Термодатчик ми використовуємо цифровий, що володіє високою точністю. Цей варіант замовники вибирають у випадках, коли крім контролю місця розташування, маршрутів і температури у вантажному відсіку їм більше нічого не потрібно.

При цьому трекер має резервний акумулятор, внутрішню пам'ять на 200000 точок і різні входи, які в даному випадку не задіяні, наприклад, запалення, Мотогодини, датчик палива і ін. Також в трекері є два слота для сім-карт. Це може бути корисно при міжнародних перевезеннях вантажів - в один слот встановлено українську сім-карта, а в іншій будь-яка міжнародна, наприклад ТревелСіМ, або ГудЛайн.

Варіант 2. GPS трекер, провідний датчик температури і провідний датчик палива. Цей варіант застосовується у разі, коли замовнику крім контролю температури потрібен і контроль витрати палива. Трекер і термодатчик використовуються ті ж самі, і додатково в паливний бак ми встановлюємо датчик палива. Тепер крім температури ви можете бачити рівень палива в баку в реальному часі, витрата палива за період часу, середня витрата на 100 км, витрата в русі і на холостому ходу, місце / час / обсяг усіх заправок і зливів палива.

Варіант 3. GPS трекер і бездротовий датчик температури. Цей варіант підходить для випадків, коли прокладка кабелю від трекера до термодатчику скрутна. Ми застосовуємо новітній бездротовий термодатчик, що передає дані до GPS трекера по каналу блютуз. Такий датчик температури не потребує навіть зовнішнього живлення - у нього всередині потужна батарея, яка живить його кілька років. Є модифікація бездротового термодатчика, яка крім температури передає і дані про вологість. Переваги такого варіанту - можна використовувати недорогий GPS трекер, які не мають входів для складних датчиків, але має блютуз, а також простота монтажних робіт і відсутність проводів.

Варіант 4. GPS трекер, бездротовий датчик температури і провідний датчик витрати палива. Тут все зрозуміло з назви. Трекер і датчик палива знаходиться на тягачі, бездротовий термодатчик передає дані про температуру в вантажному відсіку по каналу блютуз. При цьому не потрібно прокладати спеціальний кручений кабель між кабіною і вантажним відсіком. Або трекер і термодатчик знаходяться на напівпричепі, а датчик палива з'єднується з трекером кабелем. Слід розуміти, що будь-який провідний датчик коштує набагато дешевше, ніж бездротовий. Але при цьому потрібні складніші монтажні роботи, а прокладка кабелю між напівпричепом і кабіною є певні складності.

Варіант 5. GPS трекер і бездротові датчики температури і палива. У цьому варіанті взагалі не використовуються з'єднувальні дроти. Бездротові датчики палива і температури мають власні внутрішні батареї. Крім спрощення монтажних робіт, відсутності необхідності в проводах і використанні недорогого GPS трекера, такий варіант має і велику пожежну безпеку і вандалоустойчивость - весь все сигнали передаються без проводів, по каналах блютуз.

Незважаючи на різні варіанти реалізації і різну вартість рішень, всі вони мають однаково високу точність. Які б автомобілі у вас не були, ми завжди запропонуємо вам найкращий варіант оснащення з точки зору результату і вартості.
Якщо порівняти термологгер і трекер з термодатчиком, то відразу видно різницю. Якщо ви використовуєте термологгер і температура в процесі перевезення підніметься і опуститься, ви просто отримаєте зіпсований вантаж.

Про підвищення температури ви дізнаєтеся тоді, коли вантаж буде зіпсований і зробити нічого не можна буде. У випадку з трекером і термодатчиком, ви в будь-який момент можете бачити місце розташування вашого вантажу, його температуру і швидкість руху. У разі виходу температури за задану межу, ви негайно отримаєте повідомлення.
Давайте подивимося, як виглядають трекери і різні термодатчики.

Контроль температуры в рефрижераторе

Тут ми бачимо провідний і бездротовий термодатчики. Їх точність однакова, але вартість сильно відрізняється. Бездротовий датчик температури коштує дорожче проводового приблизно в 4 рази, зате не потребує проводах.

Контроль температуры в рефрижераторе

Це комплект для Варіанта 1. GPS трекер з зовнішньої супутниковою антеною, резервним акумулятором, акселерометром, двома слотами для сімкарти. При необхідності можна підключити цифровий, або аналоговий датчики палива.

Контроль температуры в рефрижераторе

А це GPS трекер з двома бездротовими термодатчиками. До речі, такий трекер може одночасно приймати сигнал по блютуз від чотирьох датчиків. Тобто можна розмістити термодатчики в різних зонах вантажного відсіку. А також одночасно підключити бездротовий датчик рівня палива (лінійка в бак).


Так відображається графік температури у вантажному відсіку рефрижератора під час стоянки і руху. Зелений колір, це швидкість, фіолетова лінія - температура.

Якщо використовується два термодатчика, або датчик температури і вологості, на графіку буде дві лінії.

Ось так відображаються дані по температурі в текстовому звіті. Ви можете бачити максимальну, середню та мінімальну температуру за рейс.

Якщо машина довго знаходиться в просте, можна бачити добові коливання температури у вантажному відсіку - днем температура підвищується, а вночі знижується.

Якщо ви займаєтеся перевезеннями охолоджених і заморожених вантажів - наші рішення для вас. Вони абсолютно доступні. Просто зателефонуйте нам!