Датчик температури в РЕФ

Датчик температури в РЕФ. Контроль вантажу у GPS моніторингу.

Можливість підключення різноманітних датчиків це одна з особливостей сучасних систем GPS моніторингу. Датчик температури, підключений до GPS-трекера, дозволить здійснити контроль температури вантажу, що знаходиться у вантажному відсіку. Можливість контролю температури вантажу в реальному часі дозволить уникнути розбіжностей між вантажоодержувачем, відправником вантажу і вантажоперевізником.

Як це працює. Є два основних варіанти розміщення GPS трекера та датчика температури в автомобілі, призначеному для перевезення охолодженої та замороженої продукції.

Датчик температури в РЕФ Газель

Перший варіант використовується в відносно невеликих автомобілях з вантажним відсіком, що охолоджується. GPS трекер встановлюється в кабіні, а термодатчик у вантажному відсіку та з'єднується з трекером за допомогою кабелю. Сучасні цифрові датчики температури для РЕФ мають високу точність і стабільність показань, але не дозволяють використовувати дуже довгий кабель. Як правило, довжина сполучного кабелю не повинна перевищувати 4 м-коду.

Датчик температури в РЕФ із тягачом

Другий варіант використовується у великовантажних автомобілях з автономною холодильною установкою, що розташована на напівпричепі. Особливість таких автомобілів у тому, що різні тягачі можуть працювати із різними напівпричепами. Так як на напівпричепі є акумулятор, трекер і термодатчик можна встановлювати прямо на РЕФ. При цьому ви бачитимете місце розташування вантажу, його рух і температуру незалежно від тягача.

Сучасні GPS трекери мають кілька входів для цифрових, аналогових і бездротових датчиків, тому крім контролю температури ви можете отримувати дані і про інші параметри, наприклад мотогодини, рівень і витрату палива, заправки та зливи. До речі, датчики температури можна підключати до чотирьох до одного GPS трекеру. Це, якщо вам потрібно контролювати температуру в РЕФ у різних зонах за довжиною та висотою.

Датчиків рівня палива також можна підключити кілька. Адже тягач може бути двосторонній, і ще один паливний бак може бути на РЕФ, якщо там автономна холодильна установка.

Крім провідних датчиків можуть використовуватись бездротові. Перехід на бездротові датчики це сучасна тенденція. Ми вже розповідали у наших публікаціях про особливості бездротових датчиків. Вони використовують технологію BLE (Bluetooth Low Energy), тобто блютуз із малим, точніше надмалим споживанням енергії.

Технологія BLE була розроблена в 2009 році, одна тільки зараз з'явилися датчики, які використовують цю технологію для передачі інформації на трекер без проводів. Бездротовими можуть бути датчики температури для РЕФ та датчики рівня палива.

Що отримуєте у результаті. Незалежно від типу монтажу, і від типу датчиків ви отримуєте такі дані – місцезнаходження машини в реальному часі, швидкість та напрямок руху, пробіг, тривалість та адреси стоянок та зупинок, дотримання маршрутів, перевищення швидкості, температуру у вантажному відсіку, графік зміни температури у міру руху.

При додатковому підключенні датчика рівня палива ви побачите рівень палива в баку в реальному часі, витрата палива за кілометр, середня витрата на 100 км, а також всі заправки та зливи палива. Всі ці дані ви побачите на докладних картах, супутникових знімках, текстових звітах у будь-якому форматі та на графіках. Звіти можуть формуватися автоматично та надсилатись на задані адреси електронної пошти.

Приклади роботи системи GPS моніторингу температури.

Графіки швидкості та температури

Все данные привязаны к маршруту

На цих прикладах ви бачите, як відображається температура та швидкість руху на графіку в системі GPS моніторингу. Зелена лінія – це швидкість руху, фіолетова лінія – температура. Графік схожий на пилку, це термостат утримує у вантажному відсіку задану температуру, включаючи та вимикаючи холодильну установку. На карті над графіком видно маршрут руху з усіма зупинками та стоянками.

 

Звіт можна будувати за поїздками

А тут ви бачите, як ті самі дані відображаються у вигляді текстового звіту. Вказані дата, час та адреса початку та кінця поїздок, середня та максимальна швидкість, мінімальна, середня та максимальна температура та інші дані. На карті можна побачити весь маршрут або окремі поїздки.

 

Можна розглядати маршрут повністю

На цих прикладах можна побачити одночасну роботу дротового та бездротового термодатчиків, встановлених в одному автомобілі. Як бачимо, вони надають дуже схожу інформацію.

 

Встановлено провідний та бездротовий датчики температури

Температура вантажу під контролем

 

 

 

 

Скільки це коштує. Повна вартість оснащення автомобіля системою GPS моніторингу та контролю температури всього 4250 грн. А за використання бездротового термодатчика 4350 грн. Час виконання робіт 1-2 години.

Більше корисної інформації про різні GPS пристрої читайте тут.