Системи GPS моніторингу і контролю палива на всіх видах транспорту
  • Головна
  • ОБЛАДНАННЯ
    • GPS трекери
    • Датчики
    • Програми
  • ЗАСТОСУВАННЯ
    • GPS трекери в таксі
    • Сільське господарство
    • Вантажоперевезення
    • Будівництво
    • Комунальні служби
  • Ціни
  • GPS МОНІТОРИНГ
  • Контроль палива
  • СТАТТІ
    • Новини
    • GPS Моніторинг
    • Поради
    • Звіти
    • Контроль
    • Обладнання
  • ПРО КОМПАНІЮ
    • Питання
    • Контакти
    • Про компанію ВІДІС
Системи GPS моніторингу і контролю палива на всіх видах транспорту

Компанії "ВІДІС" 25 років! Надійний GPS – моніторинг на довгі роки.

  • (044) 418-44-48
    (050) 338-59-20
    (093) 540-80-60
  • 04073 м. Київ, вул. Степана Бандери, 21, оф. 209 а\с 72
    На мапі
УкрРус
  • Головна
  • ОБЛАДНАННЯ
    • GPS трекери
    • Датчики
    • Програми
  • ЗАСТОСУВАННЯ
    • GPS трекери в таксі
    • Сільське господарство
    • Вантажоперевезення
    • Будівництво
    • Комунальні служби
  • Ціни
  • GPS МОНІТОРИНГ
  • Контроль палива
  • СТАТТІ
    • Новини
    • GPS Моніторинг
    • Поради
    • Звіти
    • Контроль
    • Обладнання
  • ПРО КОМПАНІЮ
    • Питання
    • Контакти
    • Про компанію ВІДІС
Головна
» Питання

Питання

Де знайти інформацію про практичне застосування GPS моніторингу транспорту?
Відповіді на багато питань ви отримаєте, перейшовши на сторінку Практичний досвід GPS моніторингу та ознайомившись з нашими статтями про GPS моніторингу, написаними на підставі багаторічного досвіду роботи в цій сфері.
1. У мене різні типи транспортних засобів: вантажні автомобілі, трактори, комбайни, заправники. Чи можу я контролювати їх всіх?
Так. Бортове обладнання системи GPS моніторингу може працювати на будь-якому рухомому об'єкті, будь то автомобіль, трактор або судно. Досить підключити до бортового обладнання харчування. Звичайно, на автомобілі, річковому буксирі або тепловозі напруга бортової мережі відрізняється, але це не представляє для нас проблем.
2. Чи на всіх рухомих об'єктах можна контролювати паливо?
Контролювати можна на всіх, але не скрізь це виправдано. Методів контролю кілька і важливо вибрати метод, який вирішує вашу задачу найбільш оптимальним чином з точки зору ціни і результату. Наприклад, ми відрадити вас, якщо ви захочете встановити ємнісний датчик рівня палива в бензобак легкового автомобіля. Причин кілька:

датчик рівня палива може працювати і в дизпаливі, і в бензині, однак установка його в бензобак пов'язана зі складнощами (пари бензину, необхідність демонтажу бака, промивання і заповнення його водою під час робіт), що вплине на вартість робіт;
бензобаки легкових автомобілів, як правило, мають маленький обсяг і, що найголовніше, маленьку глибину. Високоточні електронні датчики рівня палива (ємнісні або ультразвукові) бажано встановлювати в бак глибиною не менше 30 см. Звичайно, вони будуть працювати і в менш глибокому баку, але похибка при цьому різко зросте.
зловживання з паливом в легкових автомобілях, як правило, невеликі, а витрата відносно стабільний. Ось з цих причин ми рекомендуємо для легкових автомобілів нормативний контроль палива. Це суттєво здешевить вартість оснащення автомобіля системою моніторингу. Це як раз той випадок, коли збільшення точності контролю призведе до такого збільшення вартості, що перестане бути економічно доцільним.

3. Яке спеціальне обладнання потрібно для диспетчерського центру?
Ніяке, крім звичайного комп'ютера з виходом в інтернет. А в разі використання WEB інтерфейсу можна бачити розташування своїх машин з будь-якого комп'ютера, планшетника, або мобільного телефону.
4. Як інформація про місцезнаходження моїх машин надходить на комп'ютер?
Спочатку вона надходить на телекомунікаційний сервер компанії «ВІДІС», а звідти на ваш комп'ютер, на якому встановлено клієнтське програмне забезпечення та карти.
5. Скільки часу займає установка обладнання на машину?
Як правило, один установник може обладнати п'ять-шість машин в день без контролю палива та одну-дві машину з контролем палива. Найбільше часу займає тарировка паливного бака. Це дуже відповідальна процедура - від неї в значній мірі залежить точність контролю. Тарировки бажано робити індивідуально навіть на однотипних машинах. Замовник повинен забезпечити належні умови для якісного виконання робіт фахівцями нашої компанії, а саме:

У холодну пору року теплий, освітлений бокс з рівною підлогою. Для установки датчика палива наявність 220В.
У теплу пору року рівна освітлена майданчик з навісом на випадок дощу. Для установки датчика палива наявність 220 В.

При установці датчиків рівня палива замовник повинен забезпечити подачу палива в кількості, що дорівнює повному обсягу баків і порожні ємності для зливу палива. Таріровка полягає в послідовному заповненні порожнього бака малими порціями палива (5 ... 10 л, в залежності від обсягу бака) до горловини. Процес займає кілька годин (в залежності від конфігурації бака) і прискорити його не можна, так як від цього залежить точність контролю палива на роки вперед.

У деяких випадках для встановлення датчика палива необхідно демонтувати паливний бак. Це потрібно, якщо відстань між верхньою поверхнею бака і кузовом занадто мало і не дозволяє виконувати роботи. У таких випадках замовник повинен виконати демонтаж і монтаж бака своїми засобами.

6. Чи скрізь працює система?
Система GPS-моніторингу складається з двох основних підсистем: GPS і GSM. GPS працює всюди під відкритим небом. Звичайно, в тунелі або в підземному паркінгу вона працювати не буде. GSM працює на більшій території нашої країни. Якщо транспортний засіб протягом певного часу перебуває не в зоні дії стільникового зв'язку, дані не пропадають. Бортове обладнання продовжує визначати місце розташування, швидкість, напрямок руху, рівень палива і записує ці дані у внутрішню пам'ять, обсяг якої в залежності від моделі складає 11000 ... 64000 записів. Потім, як тільки машина хоча б на короткий час в'їде в зону дії стільникового зв'язку, дані негайно будуть передані диспетчеру. Таким чином, дані можуть прийти з затримкою (з об'єктивних причин), але пропасти не можуть.
7. Чи можна спотворити дані системи GPS моніторингу?
Системі можна спробувати протидіяти, але спотворити її дані не можна. Всі передані дані про місцезнаходження, швидкості, часу і т. Д. Система GPS-моніторингу бере з дуже надійного джерела - системи глобального позиціонування, якою користуються мільйони громадян і організацій всієї земної кулі. Звичайно, спроби протидії системі є і будуть. Але тут слід враховувати один важливий момент: будь-яка протидія перед поверненням в парк водій повинен припинити. Наприклад, водій хоче зробити «лівий» рейс і спробує на цей час нейтралізувати систему, (якимось чином екранувати антени або вимкнути живлення). Диспетчер побачить це негайно - машина зникне з екрану. Зрозуміло, диспетчер відразу спробує зв'язатися з водієм, а по приїзду машини, огляне її. Можна сказати, що одна з особливостей системи полягає в тому, що вона показує в реальному часі все, включаючи спроби протидії ..
8. У мене ліцензія на пасажирські перевезення. Машин поки небагато. Водії план виконують, але я хочу знати, скільки реально пасажирів вони перевозять? Пробував садити в автобус «свою» людину, проте його швидко обчислюють. Чи може система допомогти в цьому?
Да може. Ми використовуємо підключається до бортового обладнання датчик пасажиропотоку. Дані від датчика, відповідним чином оброблені, відображаються на графіку або в звіті «Пасажиропотік», який є частиною програмного комплексу.
9. У нас техніка працює в гранітному кар'єрі в Житомирській області. Кінцева продукція - щебінь. Майже вся техніка працює в межах видимості, тільки вантажні машини їздять на ЖД станцію, а й вона недалеко. Однак зловживання з паливом є, і приписки пробігу є. Як бути?
На кар'єрної техніки для контролю палива необхідно встановити датчики витрати палива. Датчики рівня, настільки ж точні і дешевші, в даному випадку не підійдуть. Бульдозер може працювати з сильними нахилами корпусу (і паливного бака). Датчик рівня буде давати сильну похибка. Для такого роду техніки ми використовуємо датчики витрати палива і датчики мотогодин.
10. Мені потрібно сформувати звіт про рух за тривалий період часу. Як довго диспетчерський програмний комплекс буде перекачувати дані для звіту з вашого сервера?
Для такого звіту (як і для будь-якого іншого) взагалі не потрібен інтернет. Всі необхідні для звіту дані вже знаходяться на вашому комп'ютері в локальній базі даних. Просто виберіть транспортний засіб і бажаний період часу для звіту.
11. Якщо з якоїсь причини дані на комп'ютері диспетчера не збереглися - чи є можливість їх відновити?
Так, є дві можливості. Перша: якщо дані від машин надійшли на наш телекомунікаційний сервер, а потім у вас пропали, то при першому ж з'єднанні з сервером дані у вас відновляться автоматично. Друга - якщо дані на сервер не надходили (машини не в зоні дії стільникового зв'язку чи ні грошей на SIM-картах), останні 11000 ... 64000 записів (мінімум 2 тижні) зберігаються в пам'яті бортових контролерів. Ці дані можна отримати, як тільки запрацює стільниковий зв'язок.

Нещодавно у одного з наших клієнтів був такий випадок: він один з небагатьох, хто використовує в наших бортових контролерів свої СІМ-карти. І він не догледів за балланса - стільниковий оператор відключив СІМ-карти за несплату. Машини їздили 8 днів, при цьому GPS дані визначалися, зберігалися у внутрішній пам'яті, але не передавалися, так як GSM-канал не працював. Через 8 днів клієнт оплатив заборгованість, і ВСЕ дані негайно передалися його диспетчеру. Нічого не пропало!

12. Чи може програмне забезпечення диспетчера порахувати площа обробленої поля, якщо на комбайні встановлено бортовий GPS трекер?
Да може. Ви вибираєте потрібний комбайн, що цікавить вас проміжок часу і побачите на мапі все поле і оброблений за певні години ділянку. Програма може порахувати площу всього поля або вибраної ділянки.
13. Да може. Ви вибираєте потрібний комбайн, що цікавить вас проміжок часу і побачите на мапі все поле і оброблений за певні години ділянку. Програма може порахувати площу всього поля або вибраної ділянки.
Може. Машини, які в даний момент зайняті, будуть відображатися одним кольором, а вільні - іншим. Крім цього, якщо водій вимкне таксометр, диспетчер відразу це побачить.
14. На нашому підприємстві одна з проблем - накрутка спідометра (одометра), або іншими словами приписки пробігу. Чим мені може допомогти ваша система?
Проблема дійсно дуже актуальна. Можу Вас ще засмутити - одометр і без накрутки дає похибку в реальному житті, так як калибруется на заводі при певних умовах (марка шин, тиск, температура, покриття). Змініть хоча б один параметр, і кілометраж зміниться. Крім цього в інтернеті багато пропозицій щодо якісної, професійної накрутке спідометрів, причому будь-яких типів. Фахівці з такого роду «послузі» можуть виїхати до вас, а можна абсолютно вільно купити пристрої для самостійного використання з докладною інструкцією по експлуатації.

Що ж робити?

При установці системи GPS-моніторингу потрібно відразу вирішити, що відтепер пробіг буде враховуватися за даними системи, а не одометрів. Зрозуміло, це викличе різке невдоволення деяких водіїв, що не дивно.

Тепер спробуємо відповісти на питання - що точніше, підрахунок пробігу по одометрі або по GPS?

Одометр автомобіля вважає пробіг, множачи кількість обертів колеса на довжину її кола. Однак діаметр не є постійною величиною. Він залежить від багатьох факторів, наприклад: температура (жарко, повітря розширюється, діаметр увелічіается і навпаки), знос покришки, тиск, нестандартна покришка. І пам'ятайте, що ці, незначні на перший взгдяд зміни множаться на сотні тисяч обертів! Додаткову похибка вносять прослизання коліс, неякісна робота одометра (хто його перевіряв і за якими критеріями?), Різна кутова швидкість коліс (шлях по внутрішній траєкторії відрізняється від шляху по зовнішній траєкторії) і втручання водіїв. З огляду на це, плюс легкість «накрутки» показань одометра, підрахунок пробігу по ньому не можна вважати точним. Реальна помилка навіть без «накрутки» може досягати 10%. Підрахунок пробігу за даними GPS позбавлений цих недоліків, хоча у нього є свої, які дають похибка до 0,5% на трасі і до 2% в місті. Найголовніше в цьому питанні - це те, що при контролі пробігу по GPS - пробіг вже не вдасться «накрутити».

15. Чи можна протестувати вашу систему GPS моніторингу перед покупкою?
Так можна. Під заставу в розмірі вартості бортового обладнання та програмного забезпечення або під гарантійний лист ми надамо вам можливість переконатися в ефективності системи GPS-моніторингу.
16. Чи потрібно купувати SIM-карту?
SIM-карта необхідна для роботи бортового GPS / GSM контролера, але вам не потрібно про це турбуватися. Ми все зробимо самі: запрограмуємо бортові контролери, встановимо на ваші автомобілі, навчимо ваших диспетчерів роботі з програмним забезпеченням, будемо стежити за балансом на SIM-картах. Вам потрібно тільки своєчасно платити абонентську плату.
17. Що краще: WEB-інтерфейс або диспетчерське програмне забезпечення на моєму комп'ютері?
Питання краще поставити по-іншому: що краще в вашому випадку? WEB-інтерфейс не вимагає установки на ваш комп'ютер ніяких програм або карт. Ви просто заходите на спеціальний сайт, набравши пароль і логін. Однак при цьому вся інформація зберігається на сервері оператора, і її обробка відбувається там же. Всі карти ви щоразу довантажувати з інтернету. Все це уповільнює роботу і сильно збільшує вхідний трафік. Але зате подивитися місце розташування машин і сформувати найпростіші звіти можна з будь-якого комп'ютера, або навіть мобільного телефону підключеного до інтернету. Звичайно це працює, але, погодьтеся, мало схоже на нормальну систему контролю свого транспорту! Це скоріше віртуальний моніторинг.

У разі якщо ви купуєте диспетчерське програмне забезпечення TrackControl, воно разом з набором векторних карт буде встановлено безпосередньо на одному або декількох ваших комп'ютерах. Відповідно, вся обробка інформації, масштабування карт, формування звітів відбуваються практично миттєво. Вся інформація про ваших машин буде зберігатися у вашій локальній базі даних, і ви зможете в будь-який момент сформувати будь-який звіт за будь-який період і інтернет для цього не потрібен. Якщо вам потрібно контролювати машини з декількох комп'ютерів, це ПО можна встановити на будь-якій кількості комп'ютерів в одній будівлі, в різних містах, або навіть в різних країнах. Відображати рух можна на вбудованих картах або на WEB-картах і супутникових знімках. Таким чином варіант з клієнтським ПО має і всі переваги WEB-інтерфейсу., А ціна ПО - копійки в масштабі всієї системи.

18. Скільки коштує система GPS-моніторингу транспорту і який економічний ефект можна очікувати після впровадження системи GPS-моніторингу?
З нашого досвіду і відгуками наших клієнтів в перший час відбувається зниження пробігу до 10-20% за рахунок повного виключення «лівих» рейсів. Потім пробіг знову починає рости, але вже через більш ефективного використання транспорту. Наступна стаття економії - паливо. Його економія досягає 30%. Відбувається це за рахунок зменшення пробігу і виключення махінацій (накрутки спідометра, зливів палива і переведення в готівку карток). Інші статті важко піддаються розрахунку, але їх позитивний ефект ви відчуєте практично відразу: зменшення невмотивованих простоїв, поліпшення дисципліни працівників, підвищення оборотності транспорту.

Що стосується вартості впровадження системи GPS-моніторингу, то вона залежить від кількості одиниць транспорту і в перерахунку на один автомобіль не перевищує вартості однієї заправки паливного бака. Приблизна «ціна питання» така:

Система GPS моніторингу містить три головні складові: бортове обладнання, програмне забезпечення та абонплату за технічну підтримку.

бортове обладнання

Вартість бортового обладнання, яке ми підбираємо з урахуванням конкретних завдань і потреб клієнта - від 1450 до 2650 грн. Вартість цифрового датчика палива від 1400 грн. Більш дешеве обладнання, як правило, використовується в простих системах з WEB-інтерфейсом, коли пріоритетним завданням є оперативний контроль місця розташування машин. А більш дороге - в системах з розширеними можливостями і великою кількістю датчиків і звітів (контроль палива, температури, мотогодин, кількості пасажирів, стилю водіння і ін.).

монтажні роботи

Вартість монтажних робіт складає від 250 грн до 920 грн. в залежності від датчиків, що підключаються.

Програмне забезпечення TrackControl

Програмне забезпечення системи GPS моніторингу, що дозволяє стежити за переміщенням транспортних засобів в реальному часі з відображенням зупинок, заправок, спрацьовування датчиків, перетину контрольних зон і включає в себе безліч різноманітних звітів, десятки векторних карт міст України та можливість підвантаження карт з Інтернету коштує 400 ... 1600 грн, в залежності від кількості машин і диспетчерів. Можливості системи InterGPS можна нарощувати поступово, почавши з простого моніторингу та закінчивши багатофункціональною системою контролю і оптимізації, суміщеної з обліковою системою підприємства.

Абонентська плата

Щомісячна абонентська плата за технічну підтримку становить 50 - 90 грн в місяць за один транспортний засіб. Вона включає в себе передачу даних по GPRS через наш сервер, зміна налаштувань системи, контроль і технічний супровід фахівцями нашого операторського центру та консультації, і залежить від обраного типу системи GPS-моніторингу.

19.Чи можна використовувати вашу систему GPS-моніторингу як противоугонную?
Нашу - не можна. В Україні такі послуги надають кілька компаній. Цілодобово працюють диспетчери в разі спроби викрадення або розбійного нападу можуть дистанційно заглушити двигун (якщо машину вдалося завести) за спеціальним алгоритмом, що забезпечує безпеку машини і інших учасників руху. Реагування здійснюється силами чергових підрозділів ДАІ МВС або приватних охоронних фірм. У разі якщо вам попався не дуже досвідчений викрадач, супутникова охоронна система забезпечує майже стовідсоткову безпеку вашої машини і вашу безпеку.

- А якщо викрадач досвідчений?

Якщо ваша машина «замовлена» і їй зайнялася група професійних викрадачів, супутникова охоронна система, швидше за все не допоможе. Професійні викрадачі при будь-якому викрадення використовують «глушилку» - компактний пристрій надійно переважна сигнали супутникової системи GPS і стільникового зв'язку GSM на відстані кількох метрів. В радіусі дії такого пристрою бортовий GPS трекер не визначає свої координати, не може передати сигнал тривоги і своє місце розташування. Сигнал про глушіння двигуна теж не пройде. Останні координати (до початку глушіння) диспетчер не побачить, так як в супутникових протиугінних системах, на відміну від систем GPS-моніторингу, дані про місцезнаходження не передаються постійно - адже спостерігати за сотнями або тисячами машин постійно і в реальному часі зовсім неможливо! До того ж це можна було б розцінити як втручання в особисте життя господарів автомобілів.

На жаль, «глушилки» продаються абсолютно вільно, коштують недорого і навіть можуть приносити деяку користь. З їх допомогою можна зробити неможливими розмови по стільникових телефонах в концертних залах, кінотеатрах, церквах, на нарадах.

Одна з найбільш досконалих супутникових протиугінних систем - російська «Андромеда» (в Україні не представлена). У ній застосовані спеціальні алгоритми протидії глушіння сигналу, що не мають, за словами розробників аналогів в Росії, а також використовуються одночасно дві СІМ-карти різних операторів. Однак, за інформацією з сайту оператора навіть при наявності такої системи 15% машин, обладнаних системою, все одно викрадаються. У будь-якому випадку супутникова протиугінна система - ще один бар'єр на шляху викрадача. А в разі якщо викрадення все-таки відбудеться, її наявність збільшує шанси повернути машину.

20. Я багато читав про систему GPS. Але ніде не написано, що з себе представляють супутники, на якій висоті літають і т.д.
24 супутника, складові космічного сегменту системи GPS, обертаються навколо Землі по кругових орбітах на висоті близько 20000 км. Кожен супутник робить два повних обороту менш ніж за 24 год. Супутники рухаються зі швидкостями близько 11000 км / год. Харчування супутників GPS забезпечують сонячні батареї, що виробляють потужність 800 Ватт, на борту є також резервні акумуляторні батареї. Кожен супутник має невеликі ракетні двигуни, призначені для корекції орбітальних траєкторій. Максимальне можливе число одночасно працюючих супутників в системі NAVSTAR обмежено числом 37. На даний момент на орбіті перебуває 32 супутника, 24 основних і 8 резервних на випадок збоїв.

Ось ще кілька цікавих фактів, що мають відношення до орбітальної угруповання GPS:

Перший супутник був запущений в 1978 р
Число супутників досягло необхідної кількості - 24 шт - в 1994 р
Середній час життя кожного супутника GPS складає близько 10 років.
У зв'язку з цим у міру необхідності проводиться заміна старих супутників новими.
Маса супутника GPS складає 840 кг, а його ширина - 5,33 м з розгорнутими сонячними батареями. Потужність передавача становить не більше 50 Вт.

21. Чи можу я контролювати пересування контейнерів, які везуть морем, потім поїздом і автомобілем?
Це питання мені задавали вже кілька разів. Давайте подивимося на фото. Де знаходиться ваш контейнер? У верхньому ряду? Або в середині, оточений з усіх боків багатьма шарами металу? А чи знаєте ви, що сигнал GPS можна екранувати простий фольгою від шоколадки? Адже він проходить 20000 км від антен супутників до антени GPS-контролера. А потужність передавача супутника всього 50 Вт. Наприклад, потужність передавачів FM-станцій, які звучать в вашому автомобілі - кілька кіловат !!! Таким чином, можна сказати майже зі стовідсотковою впевненістю, що GPS-приймач, оточений з усіх боків контейнерами, визначати координати не буде. Але це ще не все. Дані від GPS-контролерів передаються диспетчеру по GPRS. А GPRS є частиною GSM, тобто працює тільки там, де є покриття стільниковим зв'язком. Так ось у GSM зв'язку є технологічне обмеження, пов'язане зі швидкістю проходження електромагнітних хвиль - максимальне видалення абонента від базової станції не може бути більше 35 км. На жаль, простори наших морів і океанів набагато більше, ніж 35 км ... І там буде працювати тільки супутниковий зв'язок. А вона в GPS-моніторингу практично не використовується. Передача даних про переміщення мобільного об'єкта по супутниковому зв'язку звичайно буде працювати скрізь - на суші і на морі, але виправдано це тільки, якщо точки будуть передаватися дуже рідко, наприклад, через 100-200 км. І якщо у відкритому морі це допустимо, то на суші - немає. А переставляти блок по приходу контейнера в порт ніхто не буде. Так, що обговорювати інші технічні проблеми (автономне живлення, кріплення блоку на контейнері і його збереження) немає сенсу. Хоча, за гроші клієнта, як то кажуть, будь-який каприз ... На закінчення скажу, що при транспортуванні контейнера залізницею і на автомобілі дві основні проблеми відпадають - GPS і GSM працюватимуть.
22. У нашій компанії у всіх автомобілях є CAN-шина. Чи можете ви використовувати її для контролю палива, щоб не свердлити бак?
Чи можемо. Але інформація про витрату палива надходить в CAN-шину від штатного датчика палива. Тобто ця інформація буде не точніше, ніж сам датчик.
23. Я чув, що дуже важко контролювати рівень палива в маленьких баках. Чи так це?
Чи можемо. Але інформація про витрату палива надходить в CAN-шину від штатного датчика палива. Тобто ця інформація буде не точніше, ніж сам датчик.
24. Чи можна контролювати вагу вантажу, що перевозиться?
Дивлячись з якою точністю. Звичайно найточніший метод - зважити на терезах машину без вантажу, а потім машину з вантажем і відняти від другого значення перше. Вийде точну вагу вантажу. Очевидно такий спосіб Вам не походить, і Ваше питання можна сформулювати так - чи можна контролювати вагу вантажу постійно, в тому числі в русі?

Для цього є три способи.

Дивлячись з якою точністю. Звичайно найточніший метод - зважити на терезах машину без вантажу, а потім машину з вантажем і відняти від другого значення перше. Вийде точну вагу вантажу. Очевидно такий спосіб Вам не походить, і Ваше питання можна сформулювати так - чи можна контролювати вагу вантажу постійно, в тому числі в русі?

Для цього є три способи.

1. Контроль вантажу за допомогою тензодатчиків. Такі датчики, тільки набагато більш ніжні, стоять в Ваших кімнатних підлогових вагах. Пластина терезів лежить на чотирьох датчиках, які одночасно є опорами. Коли Ви стаєте на ваги, вага розподіляється між чотирма датчиками. Він може распределеіться і нерівномірно, якщо Ви станете не в центр пластини ваг. Це не має значення, тому що контролер складе дані з усіх чотирьох датчиків. Також і в автомобілі. Якщо встановити кузов на тензодатчиках, то сума їхніх показань буде дорівнює вазі порожнього кузова. Якщо завантажити машину, датчики покажуть, яку вагу вантажу в кузові. На жаль такий спосіб підходить для кімнатних ваг, але абсолютно не підходить для автомобіля, що рухається. Справа в тому, що для вимірювання ваги вантажу, кузов не повинен стикатися з рамою автомобіля - він повинен всією вагою лежати ТІЛЬКИ на тензодатчиках (спробуйте будинку стати однією ногою на ваги, а другий на підлогу ...). При цьому на повороті машина поїде в одну сторону, а кузов з вантажів полетить в іншу (((.

2. Вимірювання дорожнього просвіту. При завантаженні машини, вона трохи просідає і дорожній просвіт зменшується. Це можна з високою точністю контролювати за допомогою ультразвукових датчиків (по типу ехолота, або парктроника).

3. Контроль ваги вантажу по зміні тиску в шинах. Це найбільш оптимальний метод. Він ідеально підходить для важких кар'єрних вантажівок з централізованої підкачкою шин. Високоточний датчик встановлюється в будь-якій точці пневмосистеми. Сигнал з датчика лінійно змінюється відповідно до ваги вантажу. Звичайно датчик працює не сам по собі - його дані обробляє програма GPS моніторингу, яка враховує місце розташування машини, її швидкість, коштує вона, чи рухається і ін. Датчик розрахований на тиск 0 ... 0,8 Мп, працює при температурі -40 ... + 80 град, і має похибку не більше 2,5%. Термін його служби не менше 10 років. Для збільшення точності вимірювання ваги вантажу можна застосовувати другий і третій методи одночасно.

25. У МЕНЕ КІЛЬКА АВТОРЕФРИЖЕРАТОРIВ. ЧИ МОЖЕ ВАША СИСТЕМА КОНТРОЛЮВАТИ ТЕМПЕРАТУРУ ВАНТАЖУ В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ?
Це не становить ніякої складності. Причому ми можемо робити це за допомогою дротових, або бездротових термодатчиков. Вартість повного оснащення авторефрижератори 4250 грн. Це сума включає в себе сучасний, сертифікований GPS трекер, точний, цифровий датчик температури і монтажні роботи. При цьому ви будете бачити місце розташування автомобіля, швидкість і напрямок руху, температуру в вантажному відсіку в реальному часі, мінімальну, середню та максимальну температуру за рейс. Також система GPS моніторингу відправить вам повідомлення, якщо температура вийде за задані межі. Варіант оснащення з бездротовим термодатчиков дозволяє повністю позбутися від проводів, але при цьому трекер можна розташовувати на великій відстані від термодатчика.
26. ЧИМ ВАШЕ РІШЕННЯ ПО КОНТРОЛЮ ТЕМПЕРАТУРИ В АВТОРЕФИЖЕРАТОРАХ КРАЩЕ ТЕРМОЛОГГЕРА?
Термологгер дуже зручна річ. Ви кладете його в вантажний відсік, машина приїжджає, вантаж розвантажують і з'ясовується, що він зіпсований)))). І чим вам допоміг термологгер? Він просто підтвердив, що вантаж зіпсований, але взагалі-то ви це і самі побачили. Величезний мінус термологерра, це повна відсутність каналу передачі оперативної інформації.
Ми пропонуємо систему, яка в реальному часі передає інформацію про місцезнаходження вашого вантажу, його швидкості руху і температурі в вантажному відсіку. Варто тільки температурі на один градус вийти за задані вами межі, наша система негайно відправить повідомлення на адреси електронної пошти, на WEB сервіс і на мобільний додаток і вантажоодержувачу і вантажоперевізнику. Таким чином можна вжити заходів оперативно і зберегти вантаж.
27. ЧИ МОЖНА ВРАХОВУВАТИ РОБОЧИЙ ЧАС РІЗНИХ ВОДІЇВ НА ОДНІЙ МАШИНІ?
Так можна. Для це ми використовуємо ідентифікатори водіїв (зчитувачі карток). Такий ідентифікатор представляє собою компактний пристрій розміром з пачку сигарет, що підключений до GPS трекера. У кожного водія є картка. Коли водій заступає на зміну, він вставляє картку в зчитувач, і вам приходить повідомлення, що такий то водій почав працювати в такий-то час, в такому-то місці, на такий-то машині. Ці повідомлення потім відобразяться в звіті. Якщо ви контролюєте оперативну ситуацію на карті, то бачите які саме водії працюють в даний момент, і на яких машинах.
28. У НАШІЙ БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ ПРАЦЮЄ РIЗНА ТЕХНІКА І ДЕЯКІ МАШИНИ СПОЖИВАЮТЬ ПАЛИВО ПРАКТИЧНО НЕ РУХАЮЧИСЬ З МІСЦЯ, НАПРИКЛАД АВТОКРАНИ І ЕКСКАВАТОРИ.
Ви зможете контролювати витрату і по пробігу, і по Напрацювання. Також ви побачите середня витрата на 100 км і на 1 мотогодина. Це буде відображатися в текстовому звіті і на графіку витрати палива. Витрата по Напрацювання потрібен для сільськогосподарської та дорожньо-будівельної техніки, а також для дизель-генераторів, допоміжних двигунів рефрижераторів, або бетоновозів і так далі.
29. Чи має значення, якщо у нас одні машини з отключателямі ``маси``, а інші без них?
Раніше це мало значення, тому що для машин з отключателямі "маси" потрібно було додатково купувати гальванічні розв'язки, або купувати більш дорогі датчики палива, мають вбудовану гальванічну розв'язку. Зараз це не має значення, так як ми застосовуємо нові датчики палива з гальванічно ізольованим корпусом. Такі датчики підходять для будь-якої техніки. Також у нас ще більш сучасні - бездротові датчики палива. Вони взагалі не мають потреби в кабелі для передачі сигналу на GPS трекер. І навіть не потребують дроті харчування. Бездротові датчики палива живляться від вбудованої літієвої батареї кілька років і передають інформацію на трекер по каналу блютуз. Бездротові датчики істотно збільшують вандалоустойчивость і пожежна безпека.
30. Що таке ``тарировка паливного бака``?
Після установки датчиків палива наші монтажники проводять тарировки паливних баків. Для цього необхідно злити паливо з бака до нуля, а потім заливати його невеликими порціями до самого верху. Після кожної порції монтажник знімає показання з датчика палива.Такім чином складається тарировочная таблиця для конкретного бака. Тарировки бажано робити для всіх машин, навіть з однаковими баками.
31. Чи можете ви організувати контроль палива на двухбаковой машині?
Звичайно можемо. Це так само просто, як і на машині з одним паливним баком. Якщо у вашій машині двигун бере паливо з одного бака і в нього ж скидає "обратку", то таку машину можна розглядати, як однобаковую. Другий бак там не з'єднається з першим і використовується просто як сховище палива. Якщо ж баки з'єднані між собою, і витрата йде з обох баків, ми встановимо датчики палива в обидва бака. В системі GPS моніторингу ви побачите витрата з правого і лівого баків окремо і сумарний витрата палива.
Є машини з трьома баками, наприклад деякі авторефрижератори. Три бака ми теж можемо контролювати.
32. Скажіть, будь ласка, чи є у вас трекери для вантажних машин, але без зовнішніх антен?
Так є. Якраз недавно з'явилися! Це нова модифікація популярного трекера FMB125 для вантажних машин. Називається вона FMB120. Всі характеристики такі ж, як в попередній моделі, але супутникові і стільникові антени внутрішні. Це спрощує монтаж.

Comments are closed.

Про компанію

Компанії "ВІДІС" 25 років! Надійний GPS – моніторинг на довгі роки.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Категорії

  • Головна
  • GPS Моніторинг
  • Контроль палива
  • Ціни

Контакти

04073 м. Київ, вул. Степана Бандери, 21, оф. 209 а\я 72 На мапі

Загальні питання:
vidis@ukrnet.net

Документи та абонплата:
office.vidis@gmail.com

Телефони:
(044) 418-44-48
(050) 338-59-20
(093) 540-80-60
Email:
vidis.ukrnet.net@gmail.com

Всі права захищені © 2000-2025

  • Головна
  • GPS Моніторинг
  • Контроль палива
  • Ціни