Питання
датчик рівня палива може працювати і в дизпаливі, і в бензині, однак установка його в бензобак пов'язана зі складнощами (пари бензину, необхідність демонтажу бака, промивання і заповнення його водою під час робіт), що вплине на вартість робіт;
бензобаки легкових автомобілів, як правило, мають маленький обсяг і, що найголовніше, маленьку глибину. Високоточні електронні датчики рівня палива (ємнісні або ультразвукові) бажано встановлювати в бак глибиною не менше 30 см. Звичайно, вони будуть працювати і в менш глибокому баку, але похибка при цьому різко зросте.
зловживання з паливом в легкових автомобілях, як правило, невеликі, а витрата відносно стабільний. Ось з цих причин ми рекомендуємо для легкових автомобілів нормативний контроль палива. Це суттєво здешевить вартість оснащення автомобіля системою моніторингу. Це як раз той випадок, коли збільшення точності контролю призведе до такого збільшення вартості, що перестане бути економічно доцільним.
У холодну пору року теплий, освітлений бокс з рівною підлогою. Для установки датчика палива наявність 220В.
У теплу пору року рівна освітлена майданчик з навісом на випадок дощу. Для установки датчика палива наявність 220 В.
При установці датчиків рівня палива замовник повинен забезпечити подачу палива в кількості, що дорівнює повному обсягу баків і порожні ємності для зливу палива. Таріровка полягає в послідовному заповненні порожнього бака малими порціями палива (5 ... 10 л, в залежності від обсягу бака) до горловини. Процес займає кілька годин (в залежності від конфігурації бака) і прискорити його не можна, так як від цього залежить точність контролю палива на роки вперед.
У деяких випадках для встановлення датчика палива необхідно демонтувати паливний бак. Це потрібно, якщо відстань між верхньою поверхнею бака і кузовом занадто мало і не дозволяє виконувати роботи. У таких випадках замовник повинен виконати демонтаж і монтаж бака своїми засобами.
Нещодавно у одного з наших клієнтів був такий випадок: він один з небагатьох, хто використовує в наших бортових контролерів свої СІМ-карти. І він не догледів за балланса - стільниковий оператор відключив СІМ-карти за несплату. Машини їздили 8 днів, при цьому GPS дані визначалися, зберігалися у внутрішній пам'яті, але не передавалися, так як GSM-канал не працював. Через 8 днів клієнт оплатив заборгованість, і ВСЕ дані негайно передалися його диспетчеру. Нічого не пропало!
Що ж робити?
При установці системи GPS-моніторингу потрібно відразу вирішити, що відтепер пробіг буде враховуватися за даними системи, а не одометрів. Зрозуміло, це викличе різке невдоволення деяких водіїв, що не дивно.
Тепер спробуємо відповісти на питання - що точніше, підрахунок пробігу по одометрі або по GPS?
Одометр автомобіля вважає пробіг, множачи кількість обертів колеса на довжину її кола. Однак діаметр не є постійною величиною. Він залежить від багатьох факторів, наприклад: температура (жарко, повітря розширюється, діаметр увелічіается і навпаки), знос покришки, тиск, нестандартна покришка. І пам'ятайте, що ці, незначні на перший взгдяд зміни множаться на сотні тисяч обертів! Додаткову похибка вносять прослизання коліс, неякісна робота одометра (хто його перевіряв і за якими критеріями?), Різна кутова швидкість коліс (шлях по внутрішній траєкторії відрізняється від шляху по зовнішній траєкторії) і втручання водіїв. З огляду на це, плюс легкість «накрутки» показань одометра, підрахунок пробігу по ньому не можна вважати точним. Реальна помилка навіть без «накрутки» може досягати 10%. Підрахунок пробігу за даними GPS позбавлений цих недоліків, хоча у нього є свої, які дають похибка до 0,5% на трасі і до 2% в місті. Найголовніше в цьому питанні - це те, що при контролі пробігу по GPS - пробіг вже не вдасться «накрутити».
У разі якщо ви купуєте диспетчерське програмне забезпечення TrackControl, воно разом з набором векторних карт буде встановлено безпосередньо на одному або декількох ваших комп'ютерах. Відповідно, вся обробка інформації, масштабування карт, формування звітів відбуваються практично миттєво. Вся інформація про ваших машин буде зберігатися у вашій локальній базі даних, і ви зможете в будь-який момент сформувати будь-який звіт за будь-який період і інтернет для цього не потрібен. Якщо вам потрібно контролювати машини з декількох комп'ютерів, це ПО можна встановити на будь-якій кількості комп'ютерів в одній будівлі, в різних містах, або навіть в різних країнах. Відображати рух можна на вбудованих картах або на WEB-картах і супутникових знімках. Таким чином варіант з клієнтським ПО має і всі переваги WEB-інтерфейсу., А ціна ПО - копійки в масштабі всієї системи.
Що стосується вартості впровадження системи GPS-моніторингу, то вона залежить від кількості одиниць транспорту і в перерахунку на один автомобіль не перевищує вартості однієї заправки паливного бака. Приблизна «ціна питання» така:
Система GPS моніторингу містить три головні складові: бортове обладнання, програмне забезпечення та абонплату за технічну підтримку.
бортове обладнання
Вартість бортового обладнання, яке ми підбираємо з урахуванням конкретних завдань і потреб клієнта - від 1450 до 2650 грн. Вартість цифрового датчика палива від 1400 грн. Більш дешеве обладнання, як правило, використовується в простих системах з WEB-інтерфейсом, коли пріоритетним завданням є оперативний контроль місця розташування машин. А більш дороге - в системах з розширеними можливостями і великою кількістю датчиків і звітів (контроль палива, температури, мотогодин, кількості пасажирів, стилю водіння і ін.).
монтажні роботи
Вартість монтажних робіт складає від 250 грн до 920 грн. в залежності від датчиків, що підключаються.
Програмне забезпечення TrackControl
Програмне забезпечення системи GPS моніторингу, що дозволяє стежити за переміщенням транспортних засобів в реальному часі з відображенням зупинок, заправок, спрацьовування датчиків, перетину контрольних зон і включає в себе безліч різноманітних звітів, десятки векторних карт міст України та можливість підвантаження карт з Інтернету коштує 400 ... 1600 грн, в залежності від кількості машин і диспетчерів. Можливості системи InterGPS можна нарощувати поступово, почавши з простого моніторингу та закінчивши багатофункціональною системою контролю і оптимізації, суміщеної з обліковою системою підприємства.
Абонентська плата
Щомісячна абонентська плата за технічну підтримку становить 50 - 90 грн в місяць за один транспортний засіб. Вона включає в себе передачу даних по GPRS через наш сервер, зміна налаштувань системи, контроль і технічний супровід фахівцями нашого операторського центру та консультації, і залежить від обраного типу системи GPS-моніторингу.
- А якщо викрадач досвідчений?
Якщо ваша машина «замовлена» і їй зайнялася група професійних викрадачів, супутникова охоронна система, швидше за все не допоможе. Професійні викрадачі при будь-якому викрадення використовують «глушилку» - компактний пристрій надійно переважна сигнали супутникової системи GPS і стільникового зв'язку GSM на відстані кількох метрів. В радіусі дії такого пристрою бортовий GPS трекер не визначає свої координати, не може передати сигнал тривоги і своє місце розташування. Сигнал про глушіння двигуна теж не пройде. Останні координати (до початку глушіння) диспетчер не побачить, так як в супутникових протиугінних системах, на відміну від систем GPS-моніторингу, дані про місцезнаходження не передаються постійно - адже спостерігати за сотнями або тисячами машин постійно і в реальному часі зовсім неможливо! До того ж це можна було б розцінити як втручання в особисте життя господарів автомобілів.
На жаль, «глушилки» продаються абсолютно вільно, коштують недорого і навіть можуть приносити деяку користь. З їх допомогою можна зробити неможливими розмови по стільникових телефонах в концертних залах, кінотеатрах, церквах, на нарадах.
Одна з найбільш досконалих супутникових протиугінних систем - російська «Андромеда» (в Україні не представлена). У ній застосовані спеціальні алгоритми протидії глушіння сигналу, що не мають, за словами розробників аналогів в Росії, а також використовуються одночасно дві СІМ-карти різних операторів. Однак, за інформацією з сайту оператора навіть при наявності такої системи 15% машин, обладнаних системою, все одно викрадаються. У будь-якому випадку супутникова протиугінна система - ще один бар'єр на шляху викрадача. А в разі якщо викрадення все-таки відбудеться, її наявність збільшує шанси повернути машину.
Ось ще кілька цікавих фактів, що мають відношення до орбітальної угруповання GPS:
Перший супутник був запущений в 1978 р
Число супутників досягло необхідної кількості - 24 шт - в 1994 р
Середній час життя кожного супутника GPS складає близько 10 років.
У зв'язку з цим у міру необхідності проводиться заміна старих супутників новими.
Маса супутника GPS складає 840 кг, а його ширина - 5,33 м з розгорнутими сонячними батареями. Потужність передавача становить не більше 50 Вт.
Для цього є три способи.
Дивлячись з якою точністю. Звичайно найточніший метод - зважити на терезах машину без вантажу, а потім машину з вантажем і відняти від другого значення перше. Вийде точну вагу вантажу. Очевидно такий спосіб Вам не походить, і Ваше питання можна сформулювати так - чи можна контролювати вагу вантажу постійно, в тому числі в русі?
Для цього є три способи.
1. Контроль вантажу за допомогою тензодатчиків. Такі датчики, тільки набагато більш ніжні, стоять в Ваших кімнатних підлогових вагах. Пластина терезів лежить на чотирьох датчиках, які одночасно є опорами. Коли Ви стаєте на ваги, вага розподіляється між чотирма датчиками. Він може распределеіться і нерівномірно, якщо Ви станете не в центр пластини ваг. Це не має значення, тому що контролер складе дані з усіх чотирьох датчиків. Також і в автомобілі. Якщо встановити кузов на тензодатчиках, то сума їхніх показань буде дорівнює вазі порожнього кузова. Якщо завантажити машину, датчики покажуть, яку вагу вантажу в кузові. На жаль такий спосіб підходить для кімнатних ваг, але абсолютно не підходить для автомобіля, що рухається. Справа в тому, що для вимірювання ваги вантажу, кузов не повинен стикатися з рамою автомобіля - він повинен всією вагою лежати ТІЛЬКИ на тензодатчиках (спробуйте будинку стати однією ногою на ваги, а другий на підлогу ...). При цьому на повороті машина поїде в одну сторону, а кузов з вантажів полетить в іншу (((.
2. Вимірювання дорожнього просвіту. При завантаженні машини, вона трохи просідає і дорожній просвіт зменшується. Це можна з високою точністю контролювати за допомогою ультразвукових датчиків (по типу ехолота, або парктроника).
3. Контроль ваги вантажу по зміні тиску в шинах. Це найбільш оптимальний метод. Він ідеально підходить для важких кар'єрних вантажівок з централізованої підкачкою шин. Високоточний датчик встановлюється в будь-якій точці пневмосистеми. Сигнал з датчика лінійно змінюється відповідно до ваги вантажу. Звичайно датчик працює не сам по собі - його дані обробляє програма GPS моніторингу, яка враховує місце розташування машини, її швидкість, коштує вона, чи рухається і ін. Датчик розрахований на тиск 0 ... 0,8 Мп, працює при температурі -40 ... + 80 град, і має похибку не більше 2,5%. Термін його служби не менше 10 років. Для збільшення точності вимірювання ваги вантажу можна застосовувати другий і третій методи одночасно.
Ми пропонуємо систему, яка в реальному часі передає інформацію про місцезнаходження вашого вантажу, його швидкості руху і температурі в вантажному відсіку. Варто тільки температурі на один градус вийти за задані вами межі, наша система негайно відправить повідомлення на адреси електронної пошти, на WEB сервіс і на мобільний додаток і вантажоодержувачу і вантажоперевізнику. Таким чином можна вжити заходів оперативно і зберегти вантаж.
Є машини з трьома баками, наприклад деякі авторефрижератори. Три бака ми теж можемо контролювати.
Comments are closed.