Новий GPS трекер з контролем палива

OBD2 GPS трекер з контролем палива

Донедавна трекери для легкових машин дозволяли контролювати лише всі параметри руху - місце розташування, швидкість, маршрути, пробіг, адреси стоянок та ін. Підключення будь-яких датчиків було неможливим. Датчики використовувалися лише у вантажних машинах, дорожньо-будівельній та сільськогосподарській техніці. Це було пов'язано зі складністю, або неможливістю встановлення датчиків у легкових автомобілях та незатребуваністю такої послуги.

Новий GPS трекер з контролем палива

Сучасні GPS трекери спеціально розроблялися для підключення до роз'ємів, що є в легкових машинах OBD. З цього роз'єму GPS трекер отримує живлення та інформацію про деякі параметри, такі як рівень та витрата палива, температура двигуна та оберти.

Таке підключення не потребує будь-яких додаткових датчиків, тому що вся інформація вже є в CAN шині. Такий GPS трекер не вимагає установки на СТО. Ви просто включаєте його в роз'єм OBD, який знаходиться поблизу кермової колонки.

Незважаючи на простоту тут, як кажуть, «є нюанси». До підключення неможливо сказати, чи можна буде отримати в конкретній машині інформацію про паливо, температуру та обороти. Ця інформація не перебуває у доступній формі, адже автовиробники не зацікавлені в тому, щоб дані з комп'ютера автомобіля використовували сторонні пристрої.

Спочатку OBD роз'єм призначений для підключення діагностичного обладнання на СТО. Необхідно спочатку підключити трекер у роз'єм, потім просканувати інформацію, що надходить з нього та визначити, де в цьому потоці даних паливо, температура та оберти.

Раніше GPS трекери для легкових машин можна було прописувати до платних та безкоштовних систем GPS моніторингу. Новий GPS трекер з контролем палива може працювати лише у платних системах. Справа в тому, що звичайні безкоштовні системи не можуть відображати складну інформацію. Вони призначені лише для простого контролю розташування та пробігу та відображають інформацію тільки на картах.

Текстових звітів та графіків у безкоштовних системах немає. Все це є у платній системі GPS моніторингу. Ви побачите не тільки маршрути руху з адресами стоянок, але й дані щодо середньої та накопичувальної витрати палива, оборотів двигуна та температури охолоджуючої рідини. Може бути в легкових автомобілях ця інформація не настільки затребувана, як у вантажних, але все ж таки в ряді випадків це може бути корисно. Тим більше, що в легкових машинах це єдиний спосіб отримати дані про витрату палива.

Слід сказати, що OBD роз'єм є не тільки легкових, але і у вантажних машинах. І хоча у вантажному транспорті традиційно використовуються цифрові датчики рівня палива, можливий варіант і з трекерами OBD. Це дозволить обійтися без придбання датчиків рівня палива, без їх встановлення та тарування баків. Хоча, швидше за все дані щодо палива, особливо щодо заправок та зливів палива, будуть точнішими при використанні спеціальних цифрових датчиків палива.

Нові GPS/OBD трекери не мають входів для дротових датчиків, проте мають можливість підключатися до них через блютуз. Таким чином, якщо ви хочете отримати інформацію від зовнішніх датчиків, наприклад, палива і температури. Де це можна застосувати? Якщо у вас автомобіль РЕФ, можна підключити трекер в кабіні, в бак встановити бездротовий датчик палива, а напівпричіп бездротовий датчик температури. Таке блютуз з'єднання може підтримувати до 4 бездротових датчиків будь-якого типу.

Всі трекери передають дані в систему GPS моніторингу за допомогою сім карти будь-якого оператора стільникового зв'язку. Новий GPS трекер з контролем палива – не виняток. На симкарті обов'язково має бути активований мобільний інтернет.

Компактні GPS/OBD трекери постійно вдосконалюються, набувають нових функцій. Можливість отримання інформації безпосередньо з комп'ютера автомобіля відкриває нові можливості для дистанційного контролю. Особливо це стосується легкових машин. Новий GPS трекер може приєднуватися в OBD роз'єм, або прямо до проводів CAN шини.

Другий варіант дає доступ до набагато більшої кількості даних, проте він складніший і вимагатиме більше часу на розшифровку даних із CAN шини. У різних марках автомобілів протоколи даних різняться. Вони можуть бути різними навіть у одній моделі автомобіля різних років випуску. Все це ускладнює роботу.

Варіант підключити GPS трекер з контролем палива до OBD роз'єму набагато простіший, але і в цьому випадку неможливо гарантувати результат на 100%. У OBD роз'ємі є набагато менше даних, ніж у CAN шині.

Якщо у вас легкові автомобілі, мікроавтобуси, і ви плануєте оснастити їх системою GPS моніторингу з контролем палива, зателефонуйте або напишіть нам.