Лінійка в бак без витрат
Лінійка в бак без витрат на монтаж
Лінійка в бак без витрат на монтажні роботи та відрядження - дуже вигідний варіант для тих, хто не боїться самостійно встановить датчик або із залученням СТО.
Використання нових технологій у системі GPS моніторингу дозволяє Замовнику отримати суттєву економію при впровадженні дистанційного контролю палива шляхом виявлення та усунення усіляких зловживань та уточнення реальної витрати палива.
Зазвичай установка проводового датчика рівня палива в бак і підключення до трекера в кабіні вимагає залучення кваліфікованого фахівця. Вартість його роботи досить значна, а ще до неї додаються чималі витрати на відрядження. Але з появою бездротових датчиків, що працюють по БЛЮТУЗ каналу, ця робота стає доступною для механіка на звичайній СТО або навіть штатному механіку Замовника.
Потрібно лише вирізати отвір у баку, обрізати зонд датчика до потрібної довжини і закріпити його на баку. Зробити це, використовуючи наші рекомендації та відеоінструкції – цілком доступно. Підключення ж трекера полягає у приєднанні всього двох проводів до бортмережі транспортного засобу. Тарування можна виконати власними силами, заливаючи мірні порції палива в бак і записуючи показання в сервісній програмі або за допомогою мобільного додатка.
Лінійка в бак без витрат складається з таких складових. Якщо вартість без ПДВ комплекту обладнання становить близько 6300 грн., то вартість монтажних робіт близько 2300 грн. (для однобакової вантажної машини), плюс добові 500 грн. та проїзд із розрахунку 10 -12 грн./км. Таким чином є можливість зменшити витрати на кожному автомобілі в 1,5 – 2 рази.
Що являє собою датчик рівня палива? І чому ми говоримо про датчик рівня палива, а не витрат палива?
Датчики рівня палива, погано провідні, або бездротові, як випливає з назви, вимірюють рівень палива в баку та всі його зміни. Таким чином, ви бачите скільки палива в баку в даний момент, бачите, як зменшується рівень палива в міру роботи двигуна, або при зливі, а також бачите, як збільшується кількість палива під час заправки. Так як в системі GPS моніторингу дані про паливо прямо пов'язані з даними про місцезнаходження та рух, система автоматично розраховує середню витрату палива на 100 км, або на 1 мотогодину, а також загальну витрату за період часу або відстані.
Дротові та бездротові датчики рівня палива за принципом дії цифрові, ємнісні. Тобто вони вимірюють діелектричну проникність середовища всередині паливного бака та видають цю інформацію у цифровому, а не в аналоговому вигляді. Різниця між дротовими та бездротовими датчиками палива тільки у способі передачі інформації на GPS трекер. Точність та гарантія у них однакова. Дротовий датчик палива передає дані на трекер по кабелю.
По ньому на датчик подається напруга живлення. Бездротовий датчик палива передає дані на GPS трекер каналом блютуз. Це не зовсім простий блютуз. Це його різновид – BLE (Bluetooth Low Energy). BLE вперше з'явився в 2009 році і основною його перевагою є надмале енергоспоживання. З появою технології BLE стало можливим створення різних автономних датчиків, які не потребують зовнішнього живлення. Одна літієва батарея може живити бездротовий датчик протягом кількох років.
Відсутність дротів дає багато переваг. Зменшується час на монтажні роботи, збільшується загальна надійність (проводи є слабким місцем, адже вони йдуть поверхом і можуть пошкоджуватись випадково, або навмисно), кілька бездротових датчиків можуть працювати з одним трекером. Сильне спрощення монтажних робіт уможливлює самостійне встановлення таких датчиків. Виходить лінійка в бак без витрат . При цьому ви отримуєте дуже велику економію - вам не потрібно оплачувати нашому монтажнику вартість робіт, таріровок і витрати на відрядження, які становлять чималу суму.
Лінійка в бак без витрат - це ще й бонус вирішення задачі гальванічної розв'язки. Дуже важлива перевага бездротового датчика рівня палива в тому, що контроль палива буде навіть за відключеної «маси». Бездротовий датчик електрично повністю незалежний від бортмережі автомобіля. До речі, тепер можна контролювати не лише паливо в баках автомобілів, а й у автоцистернах та стаціонарних ємностях. Достатньо встановити бездротові датчики у верхні стінки ємностей та переконатися, що датчики знаходяться в радіусі дії блютуз, тобто 5-20 метрів від GPS трекера.
Тепер про те, чому ми рекомендуємо про датчики рівня, а не витрати. Справа в тому, що датчик витрати (витратомір) може показати лише одне – скільки палива пройшло через нього. Тобто ви не побачите злив палива з бака або недолив на АЗС.
Адже витратомір жодним чином не пов'язаний із паливним баком. А основне призначення системи контролю палива в GPS моніторингу, це не уточнення витрати палива (на витрату ви все одно ніяк не вплине), а виявлення та усунення зловживань із паливом. Тільки датчик рівня палива може показати місце, час та обсяг зливу з бака або недолив на АЗС.