Контроль температури в рефі
Контроль температури в рефі бездротовим датчиком
Забезпечити контроль температури у рефі зручно бездротовим датчиком. Один із напрямків вантажоперевезень, це транспортування охолоджених та заморожених продуктів та ліків. Автомобілі, обладнані вантажними відсіками, що охолоджуються, як правило мають контроль температури, виведений в кабіну водія. Таким чином водій може бачити температуру вантажу, проте, як зробити так, щоб температуру бачили відправник вантажу і вантажоодержувач?
Рішення є. Це система GPS моніторингу з контролем температури. Ми давно продаємо та обслуговуємо такі системи та накопичили величезний практичний досвід. Дистанційний контроль температури можливий у будь-яких авторефрижераторах, від бусиків до багатотонних напівпричепів.
Для реалізації дистанційного контролю температури потрібні лише дві речі – GPS трекер та датчик температури. Ми застосовуємо виключно цифрові термодатчики, що мають високу точність і надійність. Залежно від типу автомобіля ми запропонуємо вам дротові або бездротові датчики температури.
Дротовий термодатчик для РЕФ має невисоку вартість, малі розміри і потребує проводового з'єднання з GPS трекером. Якщо прокладка двопровідного кабелю не становить складності, провідний датчик температури, це відмінне, недороге рішення.
Бездротовий термодатчик має вищу вартість. Його вимірювальний елемент нічим не відрізняється від проводового датчика температури, але має додатковий блок із передавачом блютуз та потужною Li батареєю, якої вистачить на кілька років безперервної роботи. GPS трекер також повинен мати канал блютуз, яким приймає дані від термодатчика.
Така система передачі бездротової передачі даних називається BLE (Bluetooth Low Energy), блютуз із надмалим споживанням енергії. Цей протокол передачі даних розроблено у 2009 році спеціально для систем телеметрії. Таким бездротовим каналом ми можемо передавати на GPS трекер не тільки дані про температуру, а й про паливо. Зрозуміло, для цього має бути встановлений бездротовий датчик рівня палива.
Один GPS трекер може приймати дані від чотирьох дротових та чотирьох бездротових датчиків будь-якого типу. Це необхідно в тих випадках, коли потрібно контролювати і паливо, і температуру, або якщо вам потрібно кілька датчиків температури в різних зонах.
Контролювати температуру можна у авто РЕФ, а й у стаціонарних об'єктах. Обладнання застосовується те саме – трекер і термодатчики. Але необхідно забезпечити живлення GPS трекера від мережі 220 вольт від блока живлення. Трекеру підходить постійна напруга в межах 10-30 вольт.
У разі контролю температури стаціонарних об'єктів підходять як дротові, і бездротові термодатчики. Слід пам'ятати, що GPS трекер потрібно розміщувати поблизу вікна, щоб він міг приймати сигнал навігаційної системи.
Дані про місцезнаходження РЕФ та температуру у вантажному відсіку трекер передає по мобільному інтернету (GPRS). Ці дані ви можете бачити у програмі GPS моніторингу на комп'ютері, ноутбуці, планшеті та смартфоні у вигляді графіка зміни температури та у вигляді текстового звіту.
Принципова відмінність такої системи GPS моніторингу від термологгера полягає в тому, що з термологгером ви не бачите температуру вантажу до тих пір, поки вантаж не приїде в кінцеву точку, і ви не рахуєте дані з термологгера. Тобто, якщо у вас термологер, і ви побачили, що температура у вантажному відсіку в процесі руху піднімалася, то вантаж зіпсований, і термологер вам нічим не допоміг.
Якщо ж у вас GPS трекер з термодатчиком, то вантажоперевізник і одержувач вантажу бачать температуру і місцезнаходження вантажу буквально в реальному часі. Якщо температура у вантажному відсіку підвищиться, GPS трекер негайно надішле повідомлення із зазначенням розташування та часу. Це дозволить оперативно зв'язатися з водієм, з'ясувати, що відбувається і вжити необхідних заходів для збереження вантажу.
Якщо ви займаєтеся перевезеннями РЕФ, зв'яжіться з нами, і ми запропонуємо вам відмінне та недороге рішення щодо дистанційного GPS моніторингу ваших автомобілів з контролем температури та палива.