Контроль температури в РЕФ

GPS контроль температури в РЕФ

GPS контроль температури в РЕФ - це ще одне застосування системи GPS моніторингу, яка може вирішувати різні завдання крім простого контролю руху і витрати палива. Одна з дуже потрібних завдань, це контроль температури в РЕФ. Це завдання вирішується за допомогою GPS трекера та підключеного до нього цифрового датчика температури.

Якийсь час тому ми реалізовували GPS контроль температури в РЕФ за допомогою недорогих аналогових датчиків температури, але зараз багато датчиків, у тому числі і паливних і температурних, стали цифровими, при цьому їхня ціна залишилася невисокою, а точність і надійність суттєво підвищилися.

GPS контроль температуры в РЕФ блютузным датчиком

Зазвичай ми використовуємо рішення для контролю температури авторефрижераторів GPS трекери марки Teltonika, які виробляються в Європі. Трекери цієї торгової марки при невисокій вартості має дуже високу надійність, входи для різноманітних датчиків, що підключаються.

Використовуючи GPS трекери Teltonika, можна контролювати не тільки температуру у вантажному відсіку, але й мотогодин рефрижератора, а також рівень та витрату палива. Багато GPS трекерів Teltonika мають резервний акумулятор і два слоти для симкарт. Це може бути корисним, якщо ваш авторефрижератор використовується для міжнародних перевезень охолоджених та заморожених вантажів.

Авторефрижератори зазвичай бувають двох типів. Невеликі, типу мікроавтобуса, або невеликої вантажівки та напівпричепи з автономним живленням. Відповідно є два типи монтажу трекерів та датчиків температури. У випадку з невеликими автомобілями GPS трекер Teltonika знаходиться в кабіні, а термодатчик у вантажному відсіку.

У другому випадку і GPS трекер і термодатчик розташовані на напівпричепі, оскільки там є своє джерело живлення, незалежне від кабіни. До того ж, на великовантажних автомобілях відстань від кабіни до кінця вантажного відсіку дуже велика і немає сенсу тягнути довгий провід від трекера до датчика температури.

Друга причина – напівпричепи можуть їздити з різними тягачами, тому при зміні тягача та трекер та датчик температури залишаються в РЕФі.

Залежно від конкретного завдання ми застосовуємо як дротові, так і бездротові датчики температури. GPS трекер може працювати з чотирма дротовими та чотирма бездротовими датчиками. Бездротові датчики дорожчі, але зручні тим, що ви можете встановити їх самостійно.

При цьому ви суттєво економите на монтажних роботах та оплаті витрат на відрядження монтажника. Бездротовий датчик температури живиться від літієвої батареї, якої вистачить на кілька років.

При вантажоперевезеннях на авторефрижераторах важлива не тільки точність, а й оперативність отримання даних про місцезнаходження машини та температуру вантажу. Термологгери не підходять для цього завдання, тому що вони не дають дані про місцезнаходження вантажу і у разі перевищення заданої температури не можуть передати ці дані в реальному часі. Таким чином, про те, що вантаж перебував при підвищеній температурі та зіпсувався, ви дізнаєтеся лише після приїзду РЕФу та його розвантаження.

Якщо ж ви використовуєте GPS трекер Teltonika з цифровим датчиком температури, всі дані про рух і температуру приходять до вас в реальному часі.

Графики скорости и температуры

І ці дані одночасно бачить вантажоперевізник та вантажоодержувач.

У разі виходу температури за задані межі, система GPS моніторингу відразу надсилає повідомлення. Оперативність отримання інформації про місцезнаходження, витрату палива, температуру вантажу, це важлива особливість системи GPS моніторингу. Бачити дані від автомобілів ви можете на будь-якому комп'ютері або смартфоні. Для смартфонів є спеціальний зручний мобільний додаток.

Маршруты

Дані в системі GPS моніторингу ви можете бачити на картах у вигляді маршруту руху, де видно швидкість руху автомобіля і температура вантажу, а також всі стоянки та зупинки. Або можете сформувати текстовий звіт, де видно час та адресу початку та кінця руху, середня, початкова та кінцева температура за день, або за конкретний рейс.

Дуже зручно та наочно відображати температуру у вигляді графіка. На графіку помітні всі зміни температури по ходу рейсу. На графіку можна одночасно відобразити кілька даних, наприклад рух, зупинки, швидкість та ін. Звіти можуть бути по вибраній машині за вибраний інтервал часу, або груповими по всіх машин одночасно. Термін зберігання даних у нашій системі GPS моніторингу 1,5 року.

Якщо ви займаєтеся міжнародними рефрижераторними перевезеннями, то GPS трекер Teltonika буде корисним ще й тим, що ви можете встановити в нього другу сімкарту для передачі даних у роумінгу. При русі Україною, GPS трекер Teltonika передає дані через українську симкарту, а після перетину кордону через закордонну.

Система GPS моніторингу та контролю температури може працювати при закордонних поїздках і на українській симкарті, навіть без роумінгу. При цьому під час руху в іншій країні трекер запам'ятовує дані, а передає їх під час під'їзду до українського кордону. Такий варіант дозволяє сильно заощаджувати кошти, але при цьому немає передачі в реальному часі.

Термодатчики, що застосовуються нами, мають високу точність і забезпечують GPS контроль температури в РЕФ в діапазоні до мінус 55 градусів. Установка GPS трекера Teltonika з датчиком температури дуже проста і може бути виконана самотужки. При цьому слід пам'ятати, що всередині вантажного відсіку температура нерівномірна – вгорі тепліше, внизу холодніше.

Якщо перед вами стоїть завдання дистанційного контролю розташування та температури вантажу – зателефонуйте або напишіть нам. Ми вирішимо це завдання швидко та якісно.