Контроль палива в машинах з двома баками

Контроль палива в машинах з двома баками системою GPS моніторингу.

У цій статті ми розповімо, як здійснюється контроль палива в машинах з двома баками. Відразу уточнимо, що не всі машини з двома баками розглядаються, як двухбаковие з точки зору GPS моніторингу. У деяких машинах другий бак використовується як сховище палива, двигун не забирає з нього паливо і не скидає в нього обратку. В цьому випадку ми встановлюємо на машину GPS трекер і один датчик рівня палива, тобто оснащуємо її, як звичайну машину з одним паливним баком. Це дозволяє замовнику зекономити кошти. Якщо ж два паливний бака з'єднані (сполучені посудини), і двигун бере паливо з обох баків, необхідно встановлювати датчики рівня палива в обидва бака, інакше ви не отримаєте повного контролю над витрачанням палива.

Відразу уточнимо, в даному випадку ми пропонуємо саме контроль рівня, а не контроль витрати палива, так як контроль рівня дає вам дані, які дійсно дозволять вам виявити і усунути всілякі зловживання і в кінцевому підсумку зменшити витрати на паливо. Датчик витрати палива дає дані тільки про витрату, які не дозволять вам вплинути на саме витрачання палива.

Отже, ми налаштовуємо GPS трекер на роботу з двома датчиками палива, прописуємо всі необхідні параметри, в тому числі дані тарировки паливних баків. У нашому прикладі розглядається вантажівка. Якби мова йшла про трактор, ми додатково прописали б датчик мотогодин.

Виконаємо звіт за кілька днів. У звіті є різні вкладки - Статистика, Заправки, Зливи, Поїздки та інші. Кількість і зміст вкладок звітів може бути яким завгодно. Звіт може бути не тільки по одній машині, але і по групі машин. Також звіт може виконуватися автоматично в будь-якому форматі і відправлятися вам на електронну пошту.

Отже, вкладка Статистика. Ми бачимо все основні цифри, які нас цікавлять. Скільки машина була в русі і скільки простоювала, середня і максимальна швидкість, скільки палива було на початку і в кінці обраного періоду, скільки всього палива витрачено і середня витрата, кількість поїздок.

Наступна вкладка звіту Поїздки. Угруповання поїздок йде по днях. Ми бачимо, в який час і де машина почала рух в певний день і коли закінчила. Також бачимо час у дорозі, пробіг, середню і максимальну швидкість, кількість витраченого палива і середня витрата. При необхідності можна було б додати Мотогодини і середня витрата на 1 мотогодина.

Будь день можна розкрити і ви побачите детально всі поїздки обраного дня - їх початок, закінчення, витрата палива, швидкість і так далі.

Відкриємо вкладку Заправки. Тут бачимо адреси заправок, рівень палива до і після заправок, кількість заправленого палива і час заправки. Місце запрвкі можна побачити на карті, або на супутниковому знімку.

 

Ми підійшли до найважливішого для вас - до графіків витрати палива. У цій машині два паливних бака, тому ви побачите три графіка - перший бак, другий бак і сумарна лінія витрати. Графіки трохи відрізняються, тому що баки в цій машині різного об'єму. На цьому прикладі витрата з одного паливного бака.

 

А тут графік витрати з другого бака. Графіки в цілому схожі, незважаючи на різний обсяг. Так і повинно бути, адже паливні баки, це сполучені посудини. При витраті, або заправці в один з них, рівень палива змінюється в обох.

А на цьому фото сумарний графік витрати палива з двох баків. Тут додатково доданий графік швидкості (зелена лінія). Загалом можна користуватися тільки цим графіком, якщо вам так простіше. Заправка в будь-який з баків розподілиться в обидва бака, тобто в кожному з баків заправка буде менше заправленого кількості. А на сумарному графіку ви бачите повну заправку.

У звіт можна додати багато додаткових вкладок, таблиць і графіків. Це можуть бути, наприклад, графіки видимості супутників GPS, або рівень сигналу стільникового зв'язку в міру руху.

Тут ми бачимо графік напруги. Синя лінія, це напруга бортсети. У цій машині два акумулятора, тому напруга більше 20 в. Червона лінія, це напруга резервного акумулятора. Він знаходиться всередині GPS трекера в зарядженому стані. У разі зникнення бортсети, трекер миттєво переходить на резервне живлення.

Сподіваємося, що ця стаття була цікава для вас. У нас є ще багато корисних і цікавих публікацій. Ви завжди знайдете там щось цікаве для себе.