Контроль палива у баку

Контроль палива у баку автомобіля. Вибір варіанта рішення

Ціна на паливо зростає і контроль палива в баку - природне бажання контролювати його витрату і не допускати зловживань. У цьому вам допоможе система GPS моніторингу. Такі системи багато років застосовуються на всіх типах рухомих та стаціонарних об'єктів, таких як автомобілі, автобуси, дорожньо-будівельна та сільськогосподарська техніка, тепловози, дизель-генератори, АЗС та ін.

Контроль палива у баку за допомогою GPS

Незважаючи на різноманітність рішень у більшості випадків, будь-яка система GPS моніторингу дозволяє здійснювати контроль палива в баку за допомогою двох компонентів - трекера і датчик палива. Трекер визначає всі параметри руху об'єкта – місце розташування, напрямок руху, швидкість, пробіг стоянки та зупинки, маршрути. Датчик палива визначає рівень палива в баку та передає його на трекер. Тут можливі варіанти.

Датчики рівня палива бувають дротові та бездротові. Другі сучасніші, вони не вимагають прокладання з'єднувальних проводів і не потребують зовнішнього живлення, проте коштують дорожче. Бездротові датчики взаємодіють із GPS трекерами за спеціальним протоколом блютуз, розробленим саме для різних бездротових датчиків.

Радіус дії таких датчиків не більше 20 метрів, а зазвичай навіть менше, якщо між датчиком і трекером є перешкоди, особливо металеві. Бездротові датчики рівня палива (лінійки в бак) живляться від внутрішньої літій-іонної батареї, якої вистачить на кілька років. Потім її потрібно буде замінити.

Дротовий датчик рівня палива ЕПСИЛОН

Один GPS трекер може взаємодіяти з чотирма дротовими датчиками та чотирма бездротовими. Це значно розширює можливості системи GPS моніторингу. Наприклад, в двосторонній машині до одного трекера можна підключити два датчики палива і один або кілька термодатчиків, якщо це РЕФ. Система GPS моніторингу, отримуючи дані від двох датчиків правого та лівого паливних баків, сама підсумує показання та покаже вам сумарний рівень та сумарну витрату палива з двох баків. Також ви побачите заправки або сливи палива з будь-якого бака.

Точність, надійність та гарантія провідних та бездротових датчиків рівня палива однакова. Вони сертифіковані та можуть працювати в різних технічних рідинах, таких як бензин, гас, нафта, дизельне паливо, машинне масло та ін. Найчастіше застосовуються цифрові ємнісні датчики. Вони вимірюють діелектричну проникність усередині паливного бака, і система GPS моніторингу переводить ці дані в літри за допомогою таблиці, що тарує. Ця таблиця є індивідуальною для кожного бака навіть у однакових машин. Тарування проводиться в такий спосіб.

Після встановлення датчика в бак паливо повністю зливається, і тарування починається з порожнього бака. Невеликими порціями паливо заливається в бак, змінюються показання датчика палива. Монтажник записує показання датчика та кількість літрів. Таким чином, порціями бак заповнюється до самого верху. В результаті виходить таблиця тарування - відповідність цифрових кодів датчика палива і літрів в баку.

Одна з відмінностей провідних та бездротових датчиків рівня палива полягає в тому, що другі працюють навіть за відключеної маси, адже такому датчику зовнішнє живлення не потрібне. Монтажні роботи також значно спрощуються і прискорюються, тому не потрібно прокладати з'єднувальні проводи в захисній гофрі.

Важливим моментом є те, що у разі вибору трекера з бездротовим датчиком палива всі роботи замовник може виконати самостійно, заощадивши таким чином значні кошти. Адже в цьому випадку щоб отримати контроль палива в баку - потрібно лише купити запрограмоване та підготовлене обладнання і не потрібно оплачувати монтажні роботи та витрати на відрядження монтажника. Самостійний монтаж покупці нині обирають дедалі частіше. Всі необхідні консультації дають наші досвідчені монтажники з багаторічним стажем подібних робіт.

Що стосується GPS трекерів, ми рекомендуємо сертифіковані моделі, які визначають координати не за однією, а одночасно за трьома навігаційними системами. Це збільшує точність і, що найголовніше, збільшує загальну надійність GPS моніторингу. Адже зараз транспортні засоби, оснащені GPS-трекерами, регулярно потрапляють під вплив систем РЕБ. При цьому трекери можуть зависати. Перезавантаження не завжди допомагає з першого разу. Тому трекери, що працюють у кількох системах в даний час кращі.

Таким чином ми рекомендуємо вам комплект із GPS трекера та цифрового бездротового датчика рівня палива (лінійки у бак). Такий комплект коштуватиме приблизно 6500 грн. Він забезпечить вам повний контроль над транспортним засобом, включаючи рух та витрату палива.

Дані про місцезнаходження машин, їх маршрути та витрату палива ви будете бачити на комп'ютері та смартфоні.