Ідентифікатор водіїв

RFID ідентифікатор водіїв

У системі GPS моніторингу RFID ідентифікатор водіїв - одна з багатьох додаткових можливостей контролю, крім контролю розташування та руху. Завдяки входам для додаткових пристроїв, до трекерів можна підключати різноманітні дротові та бездротові датчики. Це контроль витрати палива, контроль температури, мотогодин і так далі. У цій статті ми розповімо про додатковий пристрій до GPS трекера – ідентифікатора водіїв.

Як це влаштовано

RFID ідентифікатор водіїв

Щоб організувати таку додаткову функцію в системі GPS моніторингу, вам знадобиться пристрій - RFID зчитувач, або інакше ідентифікатор карт. Також вам потрібні будуть картки. Вони мають бути у всіх водіїв, яких ви хочете ідентифікувати за кермом. Зчитувач підключається до GPS трекера за протоколом 1-Wire або RS232/RS485. Це двонаправлена шина даних для пристроїв з низькою передачею даних.

Зазвичай там використовується всього два дроти, тобто живлення та сигнал передаються по одних і тих же дротах, що дуже зручно. За таким протоколом зазвичай підключаються датчики температури та ідентифікатори.

Ідентифікатор можна підключити не до будь-якого GPS трекера, а лише до такого, що має вхід 1-Wire, RS232/RS485.

Як це працює

Водій вставляє картку у проріз зчитувача. Зчитувач впізнає карту та передає її код на трекер. Трекер у свою чергу передає код у систему GPS моніторингу, де кожному коду картки присвоєно водія. Таким чином, поряд з іконкою автомобіля з'являється ім'я та фото водія. Ідентифікатор може зчитувати будь-які картки - і ті, які в нього прописані, і будь-які інші. Різниця буде в тому, що керувати зовнішніми пристроями (наприклад, запалюванням) через вбудоване реле (до 1 А), або будь-яке зовнішнє реле можуть лише прописані в ідентифікатор картки.

Для чого це потрібно

У найпростішому випадку такі ідентифікатори можна використовувати для обліку робочого часу різних водіїв на одному автомобілі та обліку їхнього кілометражу. Можна зробити так, що автомобіль заведеться лише після того, як картка вставлена у зчитувач. Отже, сторонній водій просто не зможе завести двигун. Можна застосовувати систему ідентифікації у паливозаправниках, які заправляють сільгосптехніку на полях.

Це дозволить запобігти махінаціям з паливом. Ідентифікатор повинен перебувати на паливозаправнику. Подача палива розпочнеться лише після того, як водій вставить свою картку. При цьому його буде ідентифіковано.

Сучасні GPS трекери можуть працювати з датчиками з різних протоколів зв'язку. Це можуть до 4 датчиків кожного типу – аналогові, цифрові за RS485, 1-Wire, а також бездротові за блютузами.