Датчики
Датчики дозволяють в системі GPS моніторингу крім даних про рух передавати дані про стан різноманітних параметорв. До використовуваним нами бортовим GPS трекера можна підключати аналогові і цифрові датчики, а також виконавчі механізми, в залежності від технічної можливості та вашої потреби.
Датчики рівня палива
Одніим з найбільш затребуваних завдань системи GPS моніторингу після контролю руху є контроль палива. Це пов'язано з тим, що витрати на паливо займають головну статтю у витратах автопідприємства, а його економія і боротьба зі зловживаннями - головний біль керівника.
Для контролю палива на транспортних засобах ми використовуємо датчики рівня палива і датчики витрати палива. Читайте Детальніше про методи контролю палива.
Датчики рівня палива (ДРП або лінійка в бак)
Ці датчики рівня палива показують місце, час і обсяг заправок або зливів, витрата палива за період, на 100 км, або на 1 га, а також допомагають виявляти і припиняти такі зловживання, як переведення в готівку карток або талонів і покупка «липових» чеків на АЗС . Ці датчики встановлюються в паливний бак, мають дуже малу похибкою (близько 1%), не мають рухомих частин, не зношуються з часом і не мають жодного впливу на паливну систему. Датчики дозволяють контролювати одне і двухбаковие машини, цистерни паливозаправників ..
Дані від датчиків рівня палива відображаються на графіку витрати палива, на електронних картах або в звітах. Такі датчики палива розраховані на глибину бака від 0,4 м до 1,5 м, тому їх можна використовувати не тільки в паливних баках, а й в паливних ємностях. Ми пропонуємо точні і надійні датчики рівня палива (дутий) українського виробництва. Всі вживані нами датчики рівня палива сертифіковані. Вартість цифрових датчиків рівня палива 2400 ... 3250 грн. з ПДВ.
Бездротові датчики рівня палива
Найсучаснішими і перспективними на сьогоднішній день є бездротові датчики рівня палива DUT-E S7,
які не потребують ні в сполучному кабелі до GPS трекера, ні навіть у зовнішньому напрузі живлення. Такі датчики палива встановлюються як зазвичай на одному, або декількох паливних баках і передають дані по протоколу Bluetooth на GPS трекер і на будь-яку кількість пристроїв, що мають Bluetooth.
Бездротові датчики рівня палива мають багато переваг. Вибухо-та пожежобезпечність дозволяє використовувати датчик для контролю рівня будь-яких горючих рідин. Немає сполучних роз'ємів, а значить збільшується надійність і вандалоустойчивость. Наднизьке споживання - внутрішня батарея може живити датчик рівня палива протягом 5-10 років. Спрощується монтаж - не потрібно проводити кабель в захисній гофре від паливного бака в кабіну. Вбудований датчик температури забезпечує автоматичну термокомпенсацію при зміні температури навколишнього середовища, або температури всередині бака. Бездротовий датчик палива може передавати дані про обсяг заправки прямо на смартфон водія, або повідомляти в разі зливу палива вночі.
Бездротові датчики рівня палива DUT-E S7 можуть використовуватися не тільки для контролю палива в одне і двухбакових машинах, а й для контролю паливозаправників і стаціонарних ємностей, глибиною до 3 метрів.
Аналоговий датчик рівня палива Rivnemir
БЮДЖЕТНА РІШЕННЯ
Останнім часом спостерігається тенденція до зниження вартості GPS трекерів і датчиків палива. Пропонуємо вам відмінне, бюджетне рішення для GPS моніторингу і контролю палива дизельної техніки з одним, або двома паливними баками. У комплекті сучасний, сертифікований вибухобезпечний датчик рівня палива (ДРП) і GPS трекер з вбудованими супутниковими і стільниковими антенами, резервним акумулятором, внутрішньою пам'яттю на 200 тис точок і можливістю підключення датчика мотогодин. І звичайно монтажні роботи та калібрування паливного бака.
Вартість цього комплекту всього 5900! А в результаті ви отримаєте повний контроль над своїми автомобілями. Ви побачите місце розташування машин в реальному часі, пробіг і простої, тривалість і адреси зупинок і стоянок, Мотогодини, маршрути руху на 10 картах, витрата палива за період часу, середня витрата на 100 км. Все буде видно на картах, графіках витрати палива і в текстових звітах.
Такий датчик рівня палива може встановлюватися на машинах з отключателямі «маси» і без них. Його корпус є ізолятором і не вимагає додаткової гальванічної розв'язки. Єдине обмеження - це бюджетне рішення підходить тільки для машин з одним паливним баком.
Датчики рівня палива ЕПСІЛОН
Цифровий, ємнісний, сертифікований датчик рівня палива українського виробництва для дизельної техніки з глибиною баків 300 ... 1500 мм. Похибка 1%. Датчики рівня палива призначені для точного контролю палива в дизельної техніці - вантажних машинах, тракторах, комбайнах, екскаваторах, навантажувачах, а також в стаціонарних і мобільних паливних ємностях. При підключенні до GPS трекера, передають кількість палива в даний момент, витрата за період часу і відстані, середня витрата на 100 км, на 1 га і на 1 мотогодина.
Датчики палива ЕПСІЛОН зазвичай встановлюються в геометричному центрі верхньої стінки бака. У рідкісних випадках, якщо бак довгий, і машина відчуває сильні нахили корпусу при роботі, необхідно встановлювати два датчика палива в одному баку.
У двох бакових машинах також встановлюють два датчика рівня палива, але тільки в тих випадках, коли двигун бере паливо з обох баків і скидає обратку в обидва бака. Якщо один з баків використовується просто як сховище, можна обійтися одним датчиком рівня палива.
У тій техніці, де є вимикач «маси», застосовують іншу модель датчика рівня палива з вбудованою гальванічною розв'язкою.
Датчики рівня палива ЕПСІЛОН з гальванічною розв'язкою
Цифровий, ємнісний, сертифікований датчик рівня палива з вбудованою гальванічною розв'язкою українського виробництва для дизельної техніки з глибиною баків 300 ... 1500 мм. Похибка 1%.
Датчики рівня палива з вбудованою гальванічною розв'язкою призначені для точного контролю палива в дизельної техніці - вантажних машинах, тракторах, комбайнах, екскаваторах, навантажувачах, а також в стаціонарних і мобільних паливних ємностях в тих випадках, коли є вимикач «маси». При підключенні до GPS трекера, датчики передають кількість палива в даний момент, витрата за період часу і відстані, середня витрата на 100 км, на 1 га і на 1 мотогодина.
Датчики палива ЕПСІЛОН з вбудованою гальванічною розв'язкою зазвичай встановлюються в геометричному центрі верхньої стінки бака. У рідкісних випадках, якщо бак довгий, і машина відчуває сильні нахили корпусу при роботі, необхідно встановлювати два датчика палива в одному баку. Ці датчики мають більший діаметр головки і зонда (див. Фото).
Датчики рівня палива ЕПСІЛОН з гальванічною розв'язкою розраховані на глибину баків 300 ... 750 мм. При більшій глибині датчики виготовляються під замовлення. Термін виготовлення не більше тижня.
При установці датчиків рівня палива в цистерни, додатково необхідні блоки іскрозахисту (див. Фото).
У двох бакових машинах також встановлюють два датчика рівня палива, але тільки в тих випадках, коли двигун бере паливо з обох баків і скидає обратку в обидва бака. Якщо один з баків використовується просто як сховище, можна обійтися одним датчиком рівня палива. Вартість датчика рівня палива для машин з отключателямі «маси» 3300 грн.
Датчики рівня газу Sigma
Ультразвуковий датчик "Sigma" призначений для точного вимірювання рівня рідин,
зокрема скрапленого газу в балонах автомобілів і в стаціонарних ємностях. Датчик газу кріпиться під дном ємності.
Товщина стінки може бути від 4 до 16 мм, а глибина від 100 до 2400 мм. Роздільна здатність ультразвукового датчика рівня газу "Sigma" 0,1 мм.
Його точність приблизно в 10 разів вище штатного датчика автомобіля.
Вартість датчика газу 3300 грн.
Датчики витрати палива
Датчики витрати палива ми використовуємо в разі, якщо транспортний засіб має майже постійною витратою палива під час роботи, наприклад суднові двигуни, дизель-генератори, допоміжні двигуни бетономішалок та ін. Також витратоміри можна застосовувати на будівельної та кар'єрної техніки, яка відчуває сильні нахили корпусу і відповідно - паливного бака, наприклад, бульдозери. У таких випадках датчик рівня палива буде давати велику похибку. Ще одна область застосування датчиків витрати палива - паливозаправники.
Ідентифікатори водіїв
Вони застосовуються на будь-яких машинах, де потрібно облік робочого часу водіїв. Ми застосовували їх навіть на невеликих літаках, для обліку польотного часу різних пілотів. В кабіні транспортного засобу встановлюється зчитувач, а у кожного водія є картка. Коли картку вставляють в зчитувач, GPS трекер негайно передає дані про місце і час початку роботи, а також прізвище водія і навіть його фото. Все це відображається на карті і в звіті.
Ще одна область застосування ідентифікаторів водіїв, це заправка з мобільних паливозаправників. Дорожньо-будівельна та сільськогосподарська техніка часто заправляється з мобільних паливозаправників. Заправка починається тільки після того, як водій вставить в зчитувач паливозаправника свою картку. При цьому GPS трекер передає вам дані - в яку машину, де і в якому обсязі заправляється паливо
Ідентифікатори причіпного обладнання
Вони застосовуються головним чином на сільськогосподарській техніці і дозволяють визначати місце і час початку та закінчення роботи трактора з певними причіпними агрегатами. Для цього на всіх причіпних агрегатах встановлюються «мітки» з унікальним цифровим кодом, а на тракторах зчитувачі міток. При приєднанні причепа до тягача, необхідно з'єднати роз'єми мітки і трекера. Вартість провідний мітки 800 грн
Датчики температури
Датчики температури бувають провідні та безпровідні. На фото показано в порівнянні як вони зовні виглядають. Їх точність абсолютно однакова. Відмінності в ціні і в особливостях монтажу.
Бездротові термодатчики мають більш високу вартість, але їх монтаж набагато простіше.
Бездротові датчики передають дані про температуру по каналу блютуз. Такі датчики не потребують зовнішнього живлення - всередині у них потужна літієва батарея, яка забезпечує їх роботу протягом декількох років. Відсутність проводів сильно спрощує монтажні роботи. Досить просто прикріпити бездротовий термодатчик всередині вантажного відсіку. Є модифікації бездротових термодатчиков, які передають не тільки температуру, але і вологість.
При необхідності можна розмістити кілька бездротових термодатчиков в різних зонах вантажного відсіку.
Існує потреба контролю температури вантажу. Заморожені або охолоджені продукти, медикаменти перевозяться на великі відстані автомобілями, вантажні відсіки яких обладнані холодильними установками. Не секрет, що водії можуть в шляху відключити рефрижератор для «економії» палива, а перед приїздом знову включити його. Ми встановлюємо в вантажному відсіку високоточний датчик температури, підключений до бортового контролера. Тепер диспетчер в реальному часі бачить температуру вантажу.
Дані можуть бути відображені на графіку температури. Також вам будуть приходити повідомлення про перевищення температури, із зазначенням місця та часу. Вартість точного, цифрового датчика температур и всього 550 грн.
Датчик кута нахилу ЕСКОРТ DU BLE
Цей бездротовий датчик призначений для вимірювання кута нахилу і може використовуватися на різної дорожньо-будівельної, сільськогосподарської та комунальної техніки. При використанні на бетоновозами, показує напрямок обертання міксера і час його роботи. При використанні на автокранах - нахил стріли. Руйнівні - кількість обслужених сміттєвих контейнерів. На самоскидах - кількість перекидань кузова.
Пропоновані нами GPS трекер можуть бачити до чотирьох однотипних, або різних бездротових датчиків, таких як датчики кута, палива, температури і ін.
Древній аналоговий датчик температури
Датчики відкривання / закривання дверей
Область застосування цих датчиків зрозуміла з їх назви. Датчики можна встановити на двері вантажного відсіку автомобіля, або двері кабіни.
Датчик пасажиропотоку
Кількість перевезених пасажирів є одним їх найважливіших і одночасно самим важкоконтрольованих критерієм роботи пасажироперевізника. Водії виконують план, справно здають виручку, АЛЕ - скільки ж насправді пасажирів вони перевезли за зміну? Кількість проданих талонів - критерій ненадійний: водій не завжди їх дає, та й пасажири часто їх не беруть. Звичайно, можна посадити в салон маршрутки свою людину, однак водій його швидко вирахує. Правильніше буде довіритися електроніці. Для контролю пасажиропотоку ми використовуємо спеціальні датчики. При підключенні до бортового контролера останній крім даних про рух постійно передає диспетчеру дані про кількість пасажирів. Диспетчер в кінці зміни або в будь-який момент часу може за допомогою програмного забезпечення відобразити ці дані на графіку пасажиропотоку або в звіті.
Таксометри
Таксі в великих містах як і раніше не вистачає, проте певна конкуренція або боротьба за пасажира між таксопа
рками має місце. Таксопарки впроваджують сучасні технології, і можливо вже скоро все таксі будуть обладнані системами GPS-моніторингу. Ми пропонуємо для таксопарків рішення - підключення таксометра до бортового GPS-контролера. При цьому диспетчер під час надходження виклику може в реальному часі побачити всі вільні машини в заданому радіусі (наприклад, 1 км), або п'ять найближчих вільних машин незалежно від радіуса, або найближчі машини незалежно від того, вільні вони чи зайняті. Якщо водій відключить таксометр, система моніторингу негайно повідомить про це диспетчеру. Також ми підключаємося до штатних датчиків транспортного засобу, наприклад: запалювання, тахометр, температура охолоджуючої рідини, тиск масла і т.д.
Comments are closed.