Датчики контролю палива

Датчики контролю палива в GPS моніторингу

В GPS моніторингу застосуються різні датчики контролю палива. Вони мають різний принцип дії і різну вартість, але всі вони призначені для контролю за витрачанням палива. Паливо становить значну частину витрат транспортного парку, будь то вантажні автомобілі, дорожньо-будівельна, або сільськогосподарська техніка.

При експлуатації техніки часто мають місце різні зловживання і махінації з паливом, такі як сливи, недоливи палива, переведення в готівку карток і ін. Без системи GPS моніторингу проконтролювати такі зловживання дуже складно.

Методи контролю палива.

Ми вже розповідали, які бувають методи контролю палива. Нагадаємо, це нормативний контроль, контроль рівня палива, контроль витрати палива і контроль за CAN шині. Ви знаєте, що нормативний контроль палива, це саме недороге рішення, яке не потребує взагалі ніяких датчиків, крім нескладного GPS трекера, але точність такого рішення невелика.

Датчики контролю палива по витраті (витратоміри) і контроль витрати по CAN шині дають тільки дані про миттєву витрату і витраті за період - ці два методи «не бачать» зловживань, а значить, не приносять користі для виявлення і усунення зливів і недоливів палива на АЗС.

Датчики контроля топлива по остатку в баке

Найбільш корисними і інформативними є датчики рівня палива, так як вони показують кількість палива в баку в реальному часі, витрата за період, місце / час / обсяг усіх заправок і зливів палива, а також дозволяють з легкістю виявити переведення в готівку паливних карток.

Датчики контролю палива за рівнем бувають різні, і в цій статті ми розповімо про них. Відразу скажемо, що незалежно від типу датчика палива, їх точність приблизно однакова. Похибка становить приблизно 1-2% від обсягу бака. Це набагато більша точність, ніж у штатного датчика автомобіля.

Штатний датчик має похибка не менше 10%, і ця похибка збільшується з часом у міру зносу. Штатний датчик палива є не вимірювальним приладом, а скоріше індикатором того, що водієві скоро потрібно буде заправити бак.

Пропоновані нами датчики рівня палива за принципом дії бувають ультразвукові та ємнісні. А за характером вихідного сигналу датчики палива бувають аналогові і цифрові. Також датчики палива бувають провідні та безпровідні.

Ультразвукові та ємнісні.

Ультразвукові датчики палива мало поширені і застосовуються тільки для безконтактного контролю рівня зрідженого газу. Їх перевага, це відсутність необхідності свердління бака. Ультразвукові датчики можуть кріпитися знизу бака і працювати через корпус і зріджений газ, відбиваючись від верхньої межі рідини (лінія переходу щільності). Другий варіант застосовується рідше - датчик кріпиться на верхній стінці бака і працює через стінку бака і повітря, відбиваючись від поверхні рідкого газу.

Емкостной датчик Epsilon

Найбільш поширені ємнісні датчики палива. Їх принцип дії, це вимір діелектричної проникності середовища (у палива і повітря всередині бака вона сильно різниться). Такі датчики виробляють різні компанії і в цілому відмінностей не дуже багато.

Більшість ємнісних датчиків нерозбірні, але є і розбірні, наприклад датчик рівня палива «Епсілон». У таких датчиках головка з електронікою і вимірювальний зонд можуть роз'єднувати.

Це може виявитися корисним при ремонті, або заміні. Гарантія на датчики палива 1-3 роки, але практично вони працюють роками і їх точність не змінюється.

Аналогові і цифрові.

Спочатку все датчики палива були аналогові. Потім поширення набули цифрові датчики, як більш перешкодозахищеність. На сьогоднішній день аналогові і цифрові датчики мають практично однакову точність і надійність.

Аналоговый датчик

Сучасні аналогові датчики рівня палива навіть більш кращі, тому що дозволяють використовувати менш дорогі GPS трекер, що не мають цифрових входів. Пропоновані нами аналогові і цифрові датчики мають ізольований корпус, завдяки чому немає необхідності в покупці спеціальної гальванічної розв'язки для захисту від протидії водія.

Провідні та безпровідні.

До недавнього часу всі датчики в системах GPS моніторингу були провідні, тобто підключалися до GPS трекера проводами. Зараз активно розробляються і впроваджуються бездротові датчики палива, температури і ін. Такі датчики палива встановлюються в паливний бак, але не потребують ні в сполучних проводах, ні зовнішнього живлення.

Беспроводной датчика Эскорт

Бездротові датчики рівня палива харчуються від внутрішньої літієвої батареї, яка забезпечує їх працездатність протягом декількох років і передають інформацію про витрату палива через канал блютуз. Зрозуміло, для роботи з бездротовими датчиками палива, GPS трекер повинен сам мати канал блютуз.

Переваги бездротових датчиків палива, це простота монтажу і високий рівень вандалостійкості.

Багато іншої цікавої інформації про застосування датчиків контролю палива Ви можете прочитати тут

Зателефонуйте нам, і ми надамо вам пораду, підберемо систему контролю палива, яка за мінімальні гроші вирішить вашу задачу без шкоди якості.